اسلایدر 18 اردیبهشت 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل اسرائیل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آوای ورزقان از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمدی گفت: از ابتدای شکل گیری رژیم غاصب و سلطه گر اسرائیل همواره به حقوق مسلّم مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تجاوز شده، برخی حکومت‌های عربی و غربی و در رأس آن ها آمریکا، از آن حمایت کرده اند.

وی ادامه داد: در حقیقت، سلاح‌های هسته‌ای و کشتار جمعی که در مقیاسی گسترده در زرّادخانه های رژیم صهیونیستی ذخیره شده است، نه به جهت مقابله با مردم بی دفاع فلسطین بلکه در راستای سلطه بر جهان اسلام و منطقه خاورمیانه است.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: متأسفانه در شرایطی که اکثر ملت‌ها و به تبع آن دولت‌ها بر لزوم بازنگری در رفتار خود چه در قبال انسان و حقوق اساسی آن و چه در خصوص تعاملات سیاسی و اقتصادی و بین المللی تاکید دارند، رژیم اشغالگر فلسطین نه تنها دست از محاصره و تجاوز بر نداشته که همچون حامی اصلی خود ایالات متحده از هیچ تلاشی برای استفاده ابزاری از این شرایط و به خطر افکندن جان میلیون‌ها انسان و بهره برداری سیاسی از شرایط بحرانی جهان فروگذار نکرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورزقان ادامه داد: از زمان اشغال سرزمین فلسطین تا کنون بسیاری این واقعیت را گوشزد کرده‌اند که مسئله اشغال سرزمین فلسطین، موضوع یک ملت و دولت یا یک قوم و قبیله نیست بلکه شراره‌های شری آشکار است که دامان انسان و انسانیت را گرفته و حدود آن در گستره‌ی یک جغرافیای خاص محدود نخواهد شد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه جهان اسلام در سایه بیداری اسلامی که مرهون میراث گرانسنگ معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه محقق شده است، گفت: باید نشان دهند که مصمّم به بازگشت به سنّت های شکوهمند اسلام و در رأس آن، وحدت مسلمانان هستند.

وی افزود: اگر تنها بخشی از امکانات جهان اسلام در این مسیر به کار گرفته شود، قطعاً شاهد زوال و نابودی رژیم منفور صهیونیستی خواهیم بود. دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی همه ماست.

وی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی دولت آمریکا که جبهه مقاومت را عامل اصلی ناکامی‌های خود می‌دیدند با روش همیشگی خود، ناجوانمردانه نماد مقاومت در منطقه یعنی سردار پرافتخار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند و به برکت خون این شهید بزرگوار و دیگر شهیدان جبهه مقاومت نابودی این غده سرطانی، تسریع خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی در پایان خود گفت: سردار سلیمانی با مجاهدت و عمل به تکلیف در میدان نبرد کاری کرد که نیروهای مقاومت از لبنان تا فلسطین و از سوریه تا عراق دست به دست یکدیگر بدهند. همانطور که سردار در سخنرانی‌هایش پیش‌بینی کرده، این مقاومت متحد روزی فلسطین اشغالی را آزاد خواهد کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *