استانی 23 شهریور 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

اداره کل تبلیغات اسلامی استان مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان طبق برنامه پیش می رود.
به گزارش آوای ورزقان به نقل روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با برگزاری جلسه تودیع و معارفه معرفی شد.
در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین خورنژاد تجلیل و حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی به جای او به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی معرفی شد.
حجت الاسلام شعبانی در این جلسه با اشاره به مهمترین ماموریت ها و اهداف سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه روزمرگی آفت دستگاه های اجرایی است، گفت: در سال جاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان به هیچ عنوان دچار روزمرگی نشده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال تحقق شاخص ها و ماموریت ها هستیم.
وی سپس ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تحقق مطالبات رهبری است و هیچ دستگاه دولتی و حاکمیتی در حوزه دینی و فرهنگی به این اندازه پیگیر تحقق مطالبات رهبری نیست.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سپس افزود: در شهرستان های استان نیز دنبال جریان سازی هستیم، شاخص های پیش رو برای سال ۱۴۰۰ در شهرستان ها نیز اجرا می شود و تمامی مناطق استان درگیر تحقق برنامه ها و ماموریت ها هستند.
شعبانی با بیان اینکه علی رغم تمامی محدودیت ها با تمام توان برای تحقق شاخص ها تلاش می کنیم، گفت: با اینکه امکانات موجود با ماموریت ها فاصله دارد و کمبودهایی داریم ولی با کار جهادی و تلاش خستگی ناپذیر برای انجام ماموریت های مشخص شده اقدام کرده ایم.
شعبانی به اهمیت برنامه های فرهنگی در این اداره کل اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته حجم فعالیت های فرهنگی در این اداره کل به صورت تصاعدی رشد داشته و نیاز است این روند همچنان با اولویت تبیین گفتمان انقلابی با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.
وی ابراز داشت: در دوره کنونی نیازمند تعامل گسترده با دیگر دستگاه های دولتی و حاکمیتی در حوزه دینی و فرهنگی هستیم تا برنامه ها با بیشترین بازدهی و خروجی به سرانجام مدنظر برسد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *