استانی 07 مهر 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

توزیع ۳۲۰ بسته گوشت گوسفندی در ورزقان

مجتبی صادقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورزقان در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان از توزیع گوشت گوسفندی نذری به مناسبت اربعین حسینی در ورزقان خبر داد و گفت: هر یک از این بسته ها دارای وزنی نزدیک به ۱.۵ کیلوگرم گوشت می باشد.

صادقی با بیان مطلب فوق افزود: بسته های گوشت نذری گوسفندی با رعایت و حفظ آبرومندی خانواده های کم برخوردار و خانواده هایی که از زمان شیوع بیماری همه گیر کرونا با مشکلات اقتصادی روبرو شده اند، در روستاهای دور افتاده این شهرستان توزیع شده است.

وی با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: در ۸ ماه گذشته بیش از ۴۸۰ کیلوگرم  گوشت گوسفندی نذری در قالب ۳۲۰ بسته در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص کمک های مومنانه توزیع شده است که مرحله آخر آن به تعداد ۱۱۴ بسته به مناسبت اربعین حسینی در بین این خانواده ها توزیع شد.

صادقی ارزش ریالی این کمک ها را بیش از ۹۰ میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: این گوشت های قربانی توسط خیرین  موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدای صدا و سیما تهیه شده و با مدیریت ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، کانون فرهنگی هنری شهید نهادی تبریز و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان تدارک دیده شده است که سومین مرحله توزیع این نذورات در شهرستان ورزقان در هفته گذشته توزیع شد.

 

گفتنی است، گوشت گوسفندی نذری از زمان آغاز بیماری همه گیر کرونا و در راستای تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر کمک های مومنانه توسط خیرین  موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدای صدا و سیما جمع آوری و با شناسایی نیازمندان واقع در شهرهای مختلف از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها توزیع می شود

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *