استانی 01 آبان 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

لزوم وحدت بین مسئولین برای خدمت رسانی به مردم / نبود زیر ساخت ها ، صدای نارضایتی اهالی مسکن مهر را درآورده است

به گزارش آوای ورزقان حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر (ص) و حضرت امام صادق(ع)، ابراز کرد: هفته وحدت فاصله میان ۱۲ ربیع‌الاول سالگرد میلاد پیامبر اسلام(ص) بنابر روایات اهل سنت، تا ۱۷ ربیع‌الاول تاریخ ولادت حضرت محمد(ص) بنابر روایات شیعه است گرامی می داریم.

وی همواره بر وحدت بین مسلمین و اهمیت آن تاکید داشت و افزود: پیشرفت و موفقیت در گرو وحدت بین مسلمانان می باشد، وحدت مسلمانان یک امر بسیار مهم می باشد که باید بین آن ها رعایت شود. پیامبر(ص) بنیان گذار وحدت و پس از ایشان حضرت علی(ع) در این راه تلاش کردند که این تلاش ائمه(ع) نشان از اهمیت وحدت دارد همه ما باید با تاسی از ائمه اطهار(ع) و امام(ره) وحدت را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

حاج آقا پورمحمد به لزوم وحدت بین مسئولین برای خدمت رسانی به مردم نیز تاکید کرد و افزود: اگر بخواهیم برای مردم خدمت رسانی بهتر صورت گیرد باید دست به دست هم داده و با وحدت و تعامل بین مسئولین، شاهد پیشرفت و توسعه شهرستان باشیم.

امام جمعه ورزقان با اشاره به سالروز بنا شدن مسجد قبا توسط پیامبر گرامی اسلام ، بر نقش اثرگذار مساجد در جامعه تاکید کرد و گفت: مساجد نخستین پایگاه مورد توجه اسلام می باشد که باید توجهی ویژه ای به آن شود.

خطیب جمعه ورزقان به نتیجه انتخابات در عراق نیز اشاره کرد و افزود: جریان صدر که یک جریان مذهبی است بالاترین کرسی (۷۳ کرسی) را به خودش اختصاص داده است لذا انتظار داریم بزرگان عراق و احزاب سیاسی از فرصت خوب استفاده کنند و تهدیدها را به فرصت تبدیل نمایند در غیر اینصورت عراق یک تهدید برای جبهه ی مقاومت و مسلمانان خصوصا شیعه خواهد بود.

حاج آقا پورمحمد در بخش دیگری از سخنان خود به نبود امکانات رفاهی ،تفریحی، نبود راه ارتباطی مناسب و مراکز بهداشتی، آموزشی و نبود مسجد در مسکن مهر ورزقان نیز گلایه کرد و افزود: نبود این زیر ساخت ها، صدای نارضایتی صاحب خانه‌های مسکن مهر را درآورده است.

وی افزود: شایسته است مسؤولان ذیربط نسبت به اظهارات ساکنان این واحدها که به خوبی گواه نابسامانی‌ها و فراهم نشدن زیرساختهاست، پاسخگو باشند و مشکلات را مرتفع کنند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *