استانی 19 آبان 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

خواسته‌های آقای دهقانی غیرقانونی‌اند/ می گفتید امکان ایجاد ذوب و پالایش در سونگون وجود ندارد. چگونه ممکن شد؟

به گزارش آوای ورزقان صبح امروز خبرنگاران شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین پورمحمد امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

خواسته‌های آقای دهقانی غیرقانونی‌اند/ می گفتید امکان ایجاد ذوب و پالایش در سونگون وجود ندارد. چگونه ممکن شد؟

امام جمعه ورزقان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: انتظار دارم‌ این سوال را که “چرا در بین مثلث امام جمعه، نماینده و فرماندار در شهرستان وحدت وجود ندارد؟” ریشه‌یابی کنید و نتیجه را به اطلاع مردم برسانید. آیا مربوط به یکی دو سال اخیر است یا قدمت زیادی دارد؟

پورمحمد با اشاره به اینکه خدا شاهد است برای ایجاد وحدت بین مسئولین چقدر تلاش کردم گفت: در دوره مسئولیتم برای من ثابت شده و تا جایی که اطلاع دارم با حاکمیت آقای دهقانی در شهرستان. چه در دوره گذشته نمایندگی ایشان و چه الان این چالش‌ها وجود داشته و دارد. دود تمام تفرقه ها به چشم مردم می رود

وی تصریح کرد: خواسته‌های آقای دهقانی غیرقانونی هستند. با اینکه ایشان قانونگذارند اما همیشه چه در مسایل معدن و چه در مسایل شهرستان، به شدت خلاف قانون عمل کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلیمن پورمحمد تاکید کرو: بعضی از اظهارات ایشان واقعیت ندارد. به عنوان یک امام جمعه چگونه این اظهارات را قبول و در برابرشان سکوت اختیار نمایم؟ دین و عقل اجازه نمی دهد مطالب غیر واقعی را به زبان بیاورم.

وی اضافه کرد: آقای دهقانی بارها در جلسات و مصاحبه های خود می‌گفت که امکان ایجاد واحدهای ذوب و پالایش در معدن مس سونگون وجود ندارد و دروغی بیش نیست. اما امروز خلاف آن ثابت شد و قرارداد پروژه ذوب و پالایش ابلاغ شده. منِ امام جمعه در خصوص مسائل تخصصی شرکت مس سواد کافی ندارم. اما کارشناسان تایید کردند که اجرای این پروژه ها در سونگون شدنی است و همین طور هم شد. چگونه کنار شما این اظهارات دروغ را تایید کنم؟

وی افزود: می‌گوید شرکت کیسون به صورت تقلبی برنده مناقصه پروژه فاز ۳ تغلیظ مس سونگون شده است. اما اسناد نشان می‌دهد که اینگونه نیست و بصورت قانونی و براساس مناقصه برنده شده است ترجیح دادم سکوت کنم. حتی بازرسی کل کشور هم به موضوع ورود کرد و قرار داد کاری این شرکت ابلاغ شد.

پورمحمد ادامه داد: منِ امام جمعه نمی توانم در کارهای غیرقانونی ایشان را همراهی کنم، هر زمان در هر مکانی مطالبات به حق مردم را دنبال کردند. خاک پای مردم هستم و من هم با جان دل همراهی خواهم کرد.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *