استانی 29 آبان 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

بیانیه سپاه ورزقان بمناسبت هفته بسیج/ با انتشار دهندگان مطالب خلاف واقع برخورد قانونی خواهد شد

بیانیه سپاه ناحیه ورزقان بمناسبت هفته مبارک بسیج

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد. (امام خامنه‌ای)

بسیج که به مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملی ایران اسلامی تبدیل شده در تمام ادوار درخشان انقلاب اسلامی توانسته است موجبات سرافرازی واقتدار ملی این مرز و بوم را فراهم نماید.

این تشکیلات عظیم مردمی پس ازحضور موثر و مقتدرانه در دفاع مقدس وکسب تجربیات با ارزش، توانسته در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و همچنین رخدادهایی چون بلایای طبیعی نیز منشاء اثرات مفید و موثر باشد.

یکی از اقشار اثر گذاری که در تمام عرصه های زندگی مردم در دوران‌های بعد از انقلاب اسلامی حضور پررنگ و ارزشمندی داشته بسیجیان سرافراز این کشور است که در این روزهای سخت همه گیری کرونا شاهد تلاش ایثارگرانه این عزیزان در دفاع از سلامتی مردم عزیزمان هستیم.

سپاه ناحیه ورزقان ضمن نثار درود به روان پاک شهداء و تعظیم در مقابل عظمت خدمات و تلاش‌های بسیجیان در این حماسه ماندگار اسلامی و ملی، آغاز هفته بسیج را به همه مردم عزیز شهرستان به‌ خصوص جوانان پاک نهاد و بسیجی این خطه سرافراز تبریک عرض می‌کند و با توجه به نشر برخی مطالب با نام بسیج دانشجویی که در کانال های فضای مجازی شهرستان منتشر و از نام و عنوان بسیج سو استفاده شده است اعلام میدارد، سپاه ناحیه ورزقان ضمن تکذیب این مطلب همگان را به وحدت زیر پرچم ولایت دعوت نموده و به اطلاع می رساند تمام بیانیه ها و.. در مورد بسیج صرفا از طریق روابط عمومی سپاه اطلاع رسانی خواهد شد و با انتشار دهندگان خلاف واقع برخورد قانونی خواهد شد.

وٱلسَّلَامُ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَهُ ٱللَّٰهِ وَبَرَکَاتُهُ

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *