اسلایدر 29 آبان 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

بسیج یک موضوع محوری و حیاتی برای انقلاب/ بسیج پاره تن مردم است

سرهنگ پاسدار جمیل سیابی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، ضمن تبریک هفته بسیج، در تشریح برنامه‌های گرامیداشت این هفته در شهرستان ورزقان، اظهار داشت: هدف از گرامیداشت این هفته تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت روحیه انقلابی؛ خدمتگذاری و اقتدار ملی است که در همین راستا شعار محوری هفته بسیج امسال، بسیج پاره تن مردم است نام گرفته.

فرمانده سپاه شهرستان ورزقان با بیان اینکه بسیج یک موضوع محوری و حیاتی برای انقلاب است، گفت: پشتوانه اصلی انقلاب مردم هستند و بسیج نیز یک تشکل مردمی سازمان یافته است که به فرمان امام راحل برای پشتیبانی از انقلاب تشکیل شده است.

وی افزود: بسیج همواره در برهه‌های مختلف و حساس تاریخ انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشته است و در عمل ثابت کرده هر جایی تفکر بسیجی در جامعه رشد و نمود یابد موفقیت‌های غیرقابل تصور حاصل می‌شود.

سرهنگ پاسدار سیابی تصریح کرد: بسیج در واقع لشکری به زیبایی لشکر مخلص خدا و تجمع دل‌شیفتگان و سیراب شدگان از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) و تمسک به ارزش‌های ناب اسلامی است که پیوسته و با حضور خود در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی جان برکف بوده و بصیرت عمیق خویش را در همه حال به رخ دشمنان می‌کشاند.

فرمانده سپاه شهرستان ورزقان با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته بسیج خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی مزار مطهر شهداء، شرکت فعال بسیجیان در  نماز عبادی سیاسی جمعه، افتتاح طرح‌های عمرانی و طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سطح شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده های محترم شهدا، رزمایش کمک های مومنانه، رزمایش جهادگران بسیجی، رزمایش و حماسه میدانی اقتدار بسیجیان از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان ورزقان است.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *