اسلایدر 05 آذر 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

امام جمعه ورزقان اظهار داشت: تعویق افتادن آزمون استخدامی برای جوانان بیکار منطقه مناسب نیست/ نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر واقعا می خواهند حقوق ها همسان سازی شود ، حقوق های خود را با حقوق کارمندان دولت همسان کنند

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی پورمحمد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مس سونگون ، گفت: زمان ثبت نام این آزمون استخدامی دهم آذر ماه آغاز خواهد شد و قرار است حدود ۳۰۰ نفر از طریق این آزمون جذب شود ، البته اگر زمان ثبت نام را مجددا تغییر ندهند.

وی با بیان اینکه تعویق افتادن آزمون استخدامی برای جوانان بیکار منطقه مناسب نیست ، افزود: اینکه عده ای باعث شدند آزمون در زمان خود برگزار نشود و چندین ماه آزمون عقب بیافتد برای جوانان بیکار منطقه مناسب نبوده و بهتر بود هر چه زودتر این آزمون برگزار می شد.

حاج آقا پورمحمد ادامه داد: در این وضعیت اقتصادی موجود ، باید به گونه ای عمل شود تا اشتغال زایی لازم در منطقه ایجاد شده تا هرچه زودتر کسانی که به شغل و کار ، نیاز ضروری دارند بکار گیری شوند.

امام جمعه ورزقان خطاب به اعضای شورای تامین شهرستان ورزقان در خصوص مدیریت صحیح و قانونی برگزاری این آزمون نیز تاکید کرد و افزود: از اعضای محترم شورای تامین شهرستان درخواست می کنم با قدرت و با مدیریت صحیح، در برگزاری این آزمون به نحو شایسته و قانونی ورود پیدا کنند.

وی تاکید کرد: نباید اجازه داد کسانی که مسئولیتی در این مورد ندارند در اجرای آزمون دخالت کنند و باید با تمام توان ورود کرده و اجازه ندهید حقی از کسی پایمال شود.

خطیب جمعه ورزقان در ادامه به سالروز تشکیل بسیج به دستور امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و گفت: رهبر کبیر انقلاب در وصیت نامه خود فرمود: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گل دسته‏ های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده ‏اند.

وی ادامه داد: ((بسیج)) میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند ، بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده ‏اند ، بسیج و بسیجی باید وسط میدان باشد تا ارزش های انقلاب حفظ شود.

امام جمعه ورزقان به سالروز شهادت آیت الله مدرس و با اشاره به اینکه سالروز شهادت ایشان به عنوان روز مجلس نام‌گذاری شده است، گفت: مدرس شخصیت بی نظیر زمان خود در جهان بشریت بود و مجلس شورای اسلامی زمانی عصاره فضائل ملت خواهد بود که رهرو راه شهید مدرس باشد.

وی به ویژگی و الگوهای شهید مدرس اشاره کرد افزود: امام خمینی (ره) که مدرس و موسس دانشگاه انقلاب است فرمودند: مثل مدرس ها را باید انتخاب کنید ، شهید مدرس مردم دار بود ، مدرس ولی مردم نبود وکیل مردم بود و باید نمایندگان مجلس همانند مدرس باشند ، نماینده مجلس، نماینده تمام ملت است و نباید بین کسانی که رای دادند و کسانی که رای ندادند فرقی قائل شد.

حاج آقا پورمحمد به ویژگی های خاص مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: حضرت امام (ره) فرمودند: ‌‏مجلس شورای اسلامی، که در رأس تمام نهادهای نظام جمهوری اسلامی است از ویژگی های خاصی برخوردار است و مهمترین ویژگی خاص این نهاد ، اسلامی- ملی بودن آن است ، اسلامی است که تمام تلاشش در راه تصویب قوانین غیر مخالف با احکام مقدس اسلام است؛ خصوصاً با برخورداری از شورای محترم نگهبان و ملی است، که از متن ملت جوشیده است و دست شرق و غرب و وابستگان به آنان از سرنوشت آن کوتاه است.

حاج آقا پورمحمد با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس مسیر روشن شهید مدرس را ادامه دهند، اظهار داشت: با گذشت حدود دو سال از تشکیل مجلس انقلابی باید پرسید که برای معیشت مردم چه کاری هایی انجام شده است؟! برای بزرگ تر شدن سفره مردم چه کار های انجام داده اید؟!

خطیب جمعه ورزقان ادامه داد: نمایندگان ادوار مجلس تسهیلات مختلف و خودرو در دوره های مختلف دریافت می کنند ، آیا این عدالت است؟! همسان سازی حقوق را شعار می دهند! اگر واقعا می خواهید همسان سازی اتفاق بیافتد ، حقوق کارمندان دولت را با حقوق نمایندگان مجلس همسان کنید.

وی ادامه داد: انتظار داریم رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس در حوزه های انتخابیه خود از عملکرد خود گزارش ارائه دهند تا مردم در جریان امور قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *