استانی 12 اسفند 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

وضعیت امکانات زیرساختی ورزقان تاسف بار است/ درخواست مجدد از استاندار جهت پاسخگویی به مطالبات به حق مردم ورزقان

به گزارش آوای ورزقان، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه ورزقان، حجت الااسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی پورمحمد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان موضوع فرهنگ، حفظ و اعتلای جایگاه آن را مهم برشمرد و افزود: امروز قدرت نظامی، سیاسی، اقتصادی و از همه مهمتر حوزه فرهنگی لازمه کشور است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حاج آقا پورمحمد با بیان اینکه دشمن با تغییر شکل به جنگ فرهنگی روی آورده است، گفت: استکبار جهانی با استفاده از شبکه های ماهواره ای ، فضای مجازی و رسانه ای علیه جمهوری اسلامی تبلیغ می کنند و در صدد نفوذ و تحریف مسیر آن هستند.

وی ادامه داد: آن ها در این نبرد و هجمه فرهنگی، جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند به همین دلیل ما موظف هستیم به جوانانمان توجه کنیم تا هوشیاری آن‌ها نسبت به توطئه دشمن افزایش یابد.

امام جمعه ورزقان در ادامه به کمبود زیرساخت های شهرستان و درخواست مجدد از استاندار جهت پاسخگویی به مطالبات مردم ورزقان نیز اشاره کرد و گفت: بارها گفته ام در بحث مطالبه گری کوتاه نخواهم آمد و این راه را ادامه خواهم داد. وضعیت شهرستان ورزقان از نظر زیرساختی تاسف بار است و با اینکه از استاندار محترم آذربایجان شرقی جهت پاسخگویی به مطالبات به حق مردم مظلوم شهرستان دعوت کردیم ولی تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

وی گفت: انتظار می رود جناب استاندار به درخواست مردم شهرستان ورزقان لبیک گفته و در شهرستان حضور یابند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان به نبود تابلوهای مذهبی در بزرگراه خواجه – ورزقان نیز اشاره کرد و گفت: قطعه های بزرگراه خواجه – ورزقان زیر ترافیک رفته ولی متاسفانه هیچ تابلوی مذهبی در کنار جاده ها نصب نگردیده است که باید پیگیری جدی شود.

وی افزود: نبود سرویس های بهداشتی بین راهی در جاده (اهر-ورزقان) و بزرگراه (خواجه-ورزقان) و حتی در شهر ورزقان یک مشکلی جدی است که دغدغه مردم و خصوصا گردشگران می باشد و باید مورد توجه قرارگیرد و متولیان این امر با عزم جدی برای حل آن اقدام نمایند.

حاج آقا پور محمد در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت توجه به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی تاکید کرد و افزود: با توجه به نزدیکی عید نوروز، انتظار می رود نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) بهزیستی در اجرای رزمایش کمک مومنانه بیش از پیش تلاش کنند تا بسته های معیشتی به دست خانواده های تحت پوشش و نیازمند برسد.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *