اسلایدر 12 اسفند 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

صدور سند ۶ دانگ تک برگی برای اراضی کشاورزی شهرستان ورزقان

به گزارش آوای ورزقان سعید پورحیدر در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای ثبت محدوده اراضی ملی و غیر ملی ،خصوصا”در روستا هایی که رفع تداخل در آنها انجام گرفته و اراضی ملی و زراعی تعیین تکلیف گردیده است و با توجه به اهمیت و نقش صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی در کاهش دعاوی و تسهیل سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و تاکید ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی مبنی بر الویت قرار دادن بهره برداران دارای سند ششدانگ تک برگی اراضی کشاورزی ،این مدیریت اقدام به بسیج همگانی و تشکیل کلاس های ترویجی آموزشی برای تشویق کشاورزان جهت دریافت سند ششدانگ تک برگی نموده است.

وی افزود: از ابتدای اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی کشاورزی در شهرستان ورزقان ،برای ۸۵۰ قطعه از اراضی کشاورزی به مساحت ۶۷۲ هکتار سند ششدانگ تک برگی صادر گردیده است.

پورحیدر ادامه داد: در سال جاری حدود ۲۷۱ قطعه از زمین های کشاورزی شهرستان به مساحت ۸۵ هکتار با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان تثبیت مالکیت گردیده و ۱۱۲ نفر از کشاورزان صاحب سند ششدانگ تک برگی شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان ادامه داد:این مدیریت در تلاش است همه امکانات را بکار گیرد تا تمامی اراضی کشاورزی دارای سند ششدانگ تک برگی گردد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *