استانی 26 اسفند 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از مدیرعامل پروازی تا مربی پروازی!/ اینجا خیلی چیزها پروازی است

پرواز در ادبیات همیشه بار معنایی مثبت و عرفانی داشته و شاید این از الطاف امروزی ورزش است که برخی از آرزو‌های دوران کودکی یا واژگان به غایت مثبت را تحت الشعاع تنگ نظری خود قرار دهد.

شهرستان دارا و ندار ورزقان در رثایش سروده‌ها گفته شده و کماکان هم می‌گویند از مردم کوچه و بازارش که سوال بپرسی گلایه‌های یکدستی را می‌شنوی که‌ ای کاش این باشگاه ، تیم فوتسال و … را نداشتیم، حداقل زجرمان کمتر می‌بود.

باشگاه سونگون با همه موهباتش برای غیر ورزقانی ها، متاسفانه همچنان هیچ خیری برای شهرستان ورزقان ندارد و مدیرعامل و عوامل باشگاه فقط دنبال استفاده از اسم و منابع آن هستند.

مدیر عامل پروازی به جای سکونت در شهر محل تمرین در هزار کیلومتر دورتر اسکان دارند و معمولاً چند روز یا یک روز در ماه به تبریز آمده و با پرواز رهسپار خانه و کاشانه خود در دیگر نقطه کشور می‌شوند و از زمان انتصاب ، جوانان ورزقان تابحال موفق نشده اند چهره تابناک وی را ببیند.

همین هفته پیش بود که طبق برنامه ریزی های ستاد نماز جمعه شهرستان ، مدیرعامل باشگاه سونگون می بایست در میزخدمت نماز جمعه حاضر می شد که خبری از ایشان نشد.

آیا در استان آذربایجان شرقی و شهرستان ورزقان به عنوان میزبان باشگاه مس سونگون، افرادی در حد مدیر و بازیکن برای این باشگاه وجود ندارد که ناچار به واردات بازیکن به استان آذربایجان شرقی هستند؟

لزوم انتصاب مدیران بومی

انتظار مردم آذربایجان شرقی و شهرستان ورزقان انتصاب مدیرعامل باشگاه سونگون از میان فرزندان بومی است که خود موهبت‌های بی‌شماری دارد.

از مواهب انتصاب بومی‌ها می‌توان به ساماندهی شگرف مسئولیت‌های اجتماعی به سبب حضور مادامشان در محیط، چابک سازی باشگاه از حیث کاهش هزینه‌ها، شروع پرقدرت تربیت بازیکنان و سرمربیان بومی بجهت ساماندهی بحران مدیریت‌های بومی استان آذربایجان شرقی، تأمین اقلام مورد نیاز باشگاه از درون استان و شهرستان که خود پیشران توسعه مشاغل است، تقلیل نفوذ مرکز در تصمیمات این باشگاه خصوصاً در مبحث استخدام و جذب بازیکن، افزایش قدرت چانه زنی مدیران استان به سبب حضور مدیران بومی، افزایش بعد نظارتی سازمان‌ها در باشگاهی با مدیریت بومی اشاره کرد.

انتظار می‌رود ضمن پیگیری این موضوع توسط نماینده مجلس شهرستان و مطالبه گری امام جمعه محترم در تریبون نماز جمعه، توأم با ورود جدی استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ورزقان، حل این مشکل را از وادی حرف به عمل سیر دهند تا دیگر شاهد بی عدالتی ها نباشیم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *