استانی 27 اسفند 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

قدرت موشکی ایران بزرگترین خطر نظامی برای دشمنان

به گزارش آوای ورزقان به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه ورزقان، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی پورمحمد به حمله موشکی سپاه به پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را حاوی پیام های عنوان کرد و گفت: این حمله به اهداف صهیونیستی نشان می دهد هر جا منافع امنیت جمهوری اسلامی اقتضا کند، حمله مستقیم و بدون تعارفی را در پی خواهد داشت.

وی پیام این حمله را قدرت بالای موشکی ایران عنوان کرد و افزود: اصابت ۱۰ موشک شلیک شده از سوی ایران به اهداف از پیش تعیین شده به مرکز شرارت رژیم صهیونیستی با هدف گیری دقیق و دقت بالای آن ، موجب رعب و وحشت دشمنان شده است و این حمایت و پشتیبانی از تیم مذاکره کننده را نیز در پی دارد.

وی در ادامه به خوش خدمتی اردوغان و نخست وزیر عراق با محکومیت حمله موشکی سپاه به مقر موساد ، اشاره کرد و افزود: محکومیت اردوغان و نخست وزیر عراق در پی این حمله ، چهره واقعی آن ها را نشان داد این در حالی است که این حمله با استقبال مردم خصوصا مردم ترکیه و عراق و نمایندگان عراق مواجه شده و محکومیت آنها(اردوغان و نخست وزیر عراق) را با شکست مواجه کرد تا جائیکه استقبال از رئیس رژیم اشغالگر صهیونیستی در ترکیه را مردم به شدت محکوم کرد.

پورمحمد به شناسایی دقیق مراکز راهبردی دشمن برای انتقام گیری نیز اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از پیام های این حمله اشراف اطلاعاتی بالای جمهوری اسلامی ایران از منطقه است که حاصل جمع آوری دقیق اطلاعات میدانی توسط سربازان امام زمان(عج) و تدابیر عاقلانه رهبری می باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، افزود: نیروهای امنیتی کشور خدمات بسیاری ارائه می‌دهند ، امروز امنیت اجتماعی ما در سایه اشراف اطلاعاتی سربازان امام زمان(عج) می باشد و باید قدردان این عزیزان باشیم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *