استانی 14 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۳۰۰ نفر دانشجویان در خاروانا مستقر شدند اما …!

به گزارش آوای ورزقان گروه های جهادی بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در راستای خدمت بی منت و محرومیت زدای در بخش خاروانا مستقر و در حوزه های مختلف فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی، اجتماعی فعالیت کردند.

یکی از مهم ترین برنامه های این اردو برگزاری میز خدمت با حضور مدیران کل دستگاه های اجرای و دانشگاه ها در خاروانا بود که متاسفانه علی رغم هماهنگی های قبلی بجز مهندس فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هیچ یک از مدیران کل شخصا حضور نیافتند که موجب گلایه مردم مظلوم بخش محروم خاروانا گردید.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین ممی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه یادداشتی انتقادی به تحریریه آوای ورزقان ارسال کرده است که باهم می خوانیم

دانشجوی انقلابی در عصر امروز به برکت ظرفیت‌های موجود در نظام جمهوری اسلامی، در ابعاد مختلف فعالیت میکند. هم جامعه را رشد میدهد و هم خودش را ،و دو اولویت اصلی هر دانشجوی انقلابی اول درس و تحصیل و همت گذاردن در علم آموزی آن هم علم سودمند برای جامعه و دوم نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف اجتماعی بر اساس مقتضیات زمان؛ از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ورزشی گرفته تا اردو‌های جهادی و محرومیت زدایی تا پیگیری مسایل اجتماعی و سیاسی و غیره.

هزار نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان آذربایجان شرقی که سیصد نفر از آنها در خاروانا مستقر شده بودند ،از رسیدگی به امورات شخصی و تفریحات تابستانی خودشان در شهریور ماه ۱۴۰۱ گذشته و در قالب گروه های جهادی در مناطق محروم استان مشغول خدمت رسانی هستند که یکی از اقدامات ارزشمند این دانشجویان در کنار محرومیت زدایی ،احصاء مشکلات منطقه محروم خاروانا بود و بصورت کتبی از طریق استانداری محترم به مدیران کل استان ارسال شده بود تا ۱۳ شهریور در میز خدمتی که به همت دانشجویان جهادگر در خاروانا برگزار گردیده بود حضور یابند اما این دانشجویان انقلابی در کمال ناباوری با عدم حضور مدیران استانی مواجه شدند.

لازم است متذکر شد که اولا دانشجوی بسیجی به هیچ جریان و شخصی وصل نیست الا جریان انقلاب و امامین انقلاب.

ثانیا جریان دانشجویی در آرمان خواهی و مطالبه حقوق مردم، خط قرمزی جز مصلحت نظام و منفعت مردم ندارد و هیچ مسئولی در هر لباسی که باشد نباید خود را از پاسخگویی به سوالات جریان دانشجویی مصون بداند چرا که امام راحل در متن فرمان تشکیل بسیج دانشجویی خطاب به دانشجویان فرمودند: من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می‌بوسم و می‌دانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

مسئولین و مدیران استان بهتر است پاسخگو باشند که اگر دانشجوی انقلابی در خصوص رفع مشکلات از مسئولین سوال نکند چه کسی مطالبه خواهد کرد؟!

جریان دانشجویی انقلابی معتقد است که مردم را با شنیدن صدای آن‌ها و دغدغه هایشان و مشورت گرفتن از آن‌ها در امور و با مشارکت دادن آن‌ها در امور خویش، میتوان به آینده امیدوار نمود و با ایجاد یک عزم همگانی از مشکلات عبور کرد و به اهداف متعالی انقلاب اسلامی رسید.

امیدواریم پاسخگوی دانشجویان مخلص و مردم دردمند و محرومیت کشیده ای که در مسجد خاروانا چشم انتظار مدیران کل بودند باشیم.
۱۳شهریور ۱۴۰۱
ممی زاده

 

توضیح: مهندس فرج نیا تنها مدیر استانی بود که در این میز خدمت شخصا حضور داشتند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *