اسلایدر 19 مهر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

باشگاه مس سونگون ظرفیتی شگرف برای توسعه ورزقان و ورزش آذربایجان/ خطیبی محبوب ورزقانی‌ها؟!

باشگاه مس سونگون ورزقان فعالیت خود را با خرید امتیاز یک تیم فوتبال در لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور شروع کرد؛ سپس با کوچ به فوتسال توانست با کسب چندین مقام قهرمانی‌ در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و جام باشگاه‌های آسیا برای خود نام و نشانی به پا کند.

فعالیت‌های این باشگاه همواره مورد انتقاد جامعه ورزش استان و مردم شهرستان ورزقان به‌عنوان صاحبان اصلی آن بود که این انتقادات در کنار پیگیری مسئولین عالی‌رتبه استان از مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران، این شرکت را وادار به توسعه فعالیت در رشته‌های مختلف ورزشی کرد.

حضور رسول خطیبی، چهره نام‌آشنای ورزش کشور در رأس هرم مدیریتی این باشگاه ورزقانی، به‌عنوان یکی از اسطوره‌های فوتبال آذربایجان هرچند در ابتدا به دلیل نداشتن سابقه مدیریتی با برخی انتقادات همراه بود ولی عملکرد وی در اندک زمان تصدی مسئولیت باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان، نوید از یک حرکت روبه‌جلو در این مجموعه و در حوزه‌های مختلف دارد.

ارتقاء جایگاه تیم فوتسال از رتبه پنجم به رتبه اول لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تشکیل تیم‌های فوتبال و والیبال با تکیه‌بر بازیکنان و کادر جوان و بومی استان و تداوم فعالیت در رشته‌های تکواندو، شیرجه و دومیدانی به‌عنوان ویترین اقدامات خطیبی از وی چهره‌، مدیری موفق در اذهان عمومی و جامعه ورزش استان ترسیم کرد.

اما دراین‌بین موضوعی که بیش از همه باید موردتوجه قرار گیرد، اظهارات خطیبی در خصوص منطقه کم برخوردار ورزقان است، شهرستانی که جوانان و ورزشکاران و مردمان آن از کمترین امکانات ورزشی و تفریحی برخوردارند.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در اولین اظهاراتش، بعد از قبول مسئولیت، اذان داشت: باشگاه مس سونگون ورزقان طی سال‌های گذشته عملکرد قابل قبولی در این شهرستان نداشته و این موضوع را بسیار تأسف‌بار خواند.

وی ایجاد زیرساخت‌های لازم‌، توسعه ورزش‌های پایه و حمایت از جوانان مستعد ورزقانی را در کنار توسعه ورزش قهرمانی استان ازجمله برنامه‌های خود در باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان برشمرد و تأکید کرد: در مدت‌زمان مسئولیت خود، به وعده‌هایش جامه عمل خواهد پوشاند.

هر چند تحرکات و اقدامات خطیبی گویای حسن نیت وی در عمل به وعده‌هایش است؛ ولی باید منتظر ماند و دید که وی به چه میزان در تحقق این اهداف موفق خواهد بود.

 

/انتهای پیام

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *