استانی 30 مهر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

از هم دل بودن مردم ایران و جمهوری آذربایجان تا برکناری رئیس موساد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای ورزقان شیخ مهدی پورمحمد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به کلنگ زنی سه پروژه مهم هفته گذشته در ورزقان ، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان استانی و شهرستانی و مدیران شرکت مس، بیان داشت: این پروژه ها با پیگیری های مکرر حاصل شده لذا از مسئولان استانی و شهرستانی درخواست داریم اجازه ندهند این کلنگ زنی ها به سرنوشت کلنگ زنی های گذشته دچار شوند.

امام جمعه ورزقان با بیان اینکه پیگیر اجرای عملی این طرح ها هستم، افزود: طبق اظهارات فرماندار محترم شهرستان، شرکت ها در حال تجهیز کارگاه بوده و انشاالله تا اجرای کامل پروژه ها پیگیری صورت خواهد گرفت لذا انتظار داریم این طرح ها هرچه سریع تر آغاز شود.

حاج آقا پورمحمد با اشاره به رزمایش یک هفته ای نیروهای زمینی در منطقه ارس پرداخت و گفت: پهپادهای قدرتمندِ انتحاری جمهوری اسلامی پیام روشنی به همسایگان دارد ، هر کس دست از پا خطا کند، در سریع ترین زمان پایتختش ویران خواهد شد.

وی با اشاره به پیام این رزمایش خطاب به دوستان و دشمنان کشور، افزود: جمهوری اسلامی ایران حضور بیگانگان را در مرزهای خود تحمل نمی کند لذا به عنوان یک برادر به رئیس جمهور آذربایجان توصیه می کنیم اجازه حضور رژیم صهیونیستی در منطقه را ندهند.

پورمحمد خطاب به رئیس جمهور آذربایجان ، بیان داشت: به عنوان یک هم زبان به الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان توصیه می کنیم از سرنوشت صدام، بن علی و قذافی عبرت بگیرد، این روسای جمهور در زمان خود به آمریکا اعتماد کردند و باعث شدند مردم کشورشان امروز در خاک خون و ناامنی کامل زندگی کنند.

خطیب جمعه ورزقان ادامه داد: متاسفانه مدیریت فرودگاه زنگیلان در جمهوری آذربایجان که به تازگی افتتاح شده است ، امنیت این فرودگاه بدست نیروهای رژیم غاصب صهیونیستی سپرده شده است.

وی گفت: مردم شیعه جمهوری آذربایجان با مردم ایران هم دل هستند ، در واقع جمهوری آذربایجان پاره تن ایران اسلامی می باشد.

امام جمعه ورزقان به هم کاسه بودن رئیس جمهور ترکیه با اسراییل نیز پرداخت و گفت: رجب طیب اردوغان بی وفایی خود را ثابت کرده است، وی در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد ژست مقابله با اسرائیل گرفت، اما امروز هم کاسه رژیم غاصب صهیونیستی شده است.

حاج شیخ مهدی پورمحمد در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری عوامل موساد توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات اشاره کرد و افزود: نیروهای امنیتی مقتدر جمهوری اسلامی از روز اول آموزش مزدوران رژیم صهیونیستی در آمریکا و کشورهای عربی تحت نظر داشته و در زمان و مکان مناسب با موفقیت کامل عملیات خود را انجام دادند.

وی به هوشیاری نیروهای اطلاعاتی کشورمان اشاره و نیز برکناری رئیس موساد و سکوت رسانه های خارجی و معاند پرداخت و گفت:هوشیاری سربازان گمنام وزارت اطلاعات و ناکامی عوامل موساد در انجام ماموریت خود باعث برکناری رئیس موساد شد ولی رسانه‌های خارجی به این موضوع پرداخت نکردند و حتی کشته شدن ۶ نفر از افسران ارشد موساد را نیز به مردم نگفتند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *