استانی 01 آذر 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

از اقدام قابل تحسین امام جمعه ورزقان در نشست با دانشجویان تا تبیین مسایل روز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای ورزقان؛ ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج نشست بصیرتی با حضور دانشجویان، اساتید و مسئولان استانی و شهرستانی در دانشگاه آزاد واحد ورزقان برگزار شد

این نشست با سخنرانی و خیر مقدم گویی دکتر عزیزی ریاست دانشگاه شروع شد و در ادامه حاج آقا پورمحمد امام جمعه شهرستان ورزقان در اقدامی پسندیده و قابل تحسین از دانشجویان و اساتید حاضر درخواست کرد نکته نظرات و صحبت های خود را ایفا نمایند که با استقبال و همراهی حضار همراه شد و یک نفر به عنوان استاد دانشگاه و دو نفر از دانشجویان نیز مواضع خود را در مورد بسیج، فرهنگ و مسایل روز جامعه مطرح کردند.

در ادامه این نشست و پس از سخنرانی دانشجویان؛ حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان با بیان اینکه امروز با جنگ ترکیبی دشمنان روبرو هستیم، گفت: جمهوری اسلامی امروز با ناتوی فرهنگی روبرو است و استکبار جهانی با استفاده از هزاران کانال ماهواره ای و سایت های فضای مجازی در پی ایجاد فتنه، اغتشاش و ناامن سازی جامعه می باشد.

وی در ادامه به نحوه تشخیص جبهه خودی از منظر شهید همت اشاره کرد و افزود: این شهید عزیز فرمودند: هر موقع در مناطق جنگی راه رو گم کردید نگاه کنید ببینید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد همان جبهه خودی است.

وی در ادامه گفت: امام خمینی (ره) فرمودند: من به تمام دنیا با قاطعیت اعلام می‌کنم که اگر جهانخواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد و تا نابودی تمام آنان از پای نخواهیم نشست.

حاج آقا پورمحمد ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی با استفاده از تبلیغات گسترده به شدت روی ذهن جوانان و زنان ایرانی کار کردند و سعی می کنند این قشر را از دین و نظام دور سازند.

وی با بیان اینکه کسانی که شعار زن زندگی آزادی سر می‌دهند، کارنامه قبولی ندارند، خاطرنشان کرد: کسانی که این شعار ها را سرمی‌دهند در عراق و سوریه و افغانستان و همچنین ویتنام چه گلی بر سر زنان این کشورها کردند ، آنها حیثیت زنان را گرفتند و زندگی آنان را ویران کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مشکلات اقتصادی کشور باید برطرف شود، طبق نظر کارشناسان اقتصادی بیش از ۵۰ درصد مشکلات اقتصادی به مسایل داخلی مربوط می شود و طبق نظر همان کارشناسان کمتر از ۳۰ درصد این مشکلات به تحریم ها مربوط می شود. لذا نیاز است دولت و خصوصا دستگاه های اقتصادی دولت با استفاده از سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی در اقتصاد مقاومتی مشکلات معیشتی را به حداقل برسانند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *