اسلایدر 02 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حق کشی باشگاه مس سونگون ورزقان/سرمایه ورزقان برای غیر بومیان

آوای ورزقان:در سال ۱۳۸۹ باشگاهی تحت عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان با تأمین مالی از سوی مجتمع مس سونگون ورزقان برای حمایت از ورزش همگانی و حرفه ای در سطح شهرستان تأسیس شد و در ابتدای کار نیز فعالیت های خوبی در سطح شهرستان انجام شد ولی اکنون ساختمانی خالی و تابلوی بیش، از این باشگاه در شهرستان باقی نمانده است.

این باشگاه با تشکیل تیم فوتسالی اکنون در سطح اول ورزش کشور حضور دارد و تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در حال حاضر از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال است که شایسته است از مسئولین و بازیکنان این تیم تقدیر و تشکر کنیم.

ولی این حضور هیچ ثمره ای برای شهرستان نداشته است وهم اینک دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان به شهر تبریز انتقال یافته است و در آن شهر ادامه فعالیت می دهد این در حالی است که شهرستان ورزقان امکانات لازم برای میزبانی لیگ برتر فوتسال را دارا می باشد.

حال فرض بر این می گیریم تیم بزرگسالان در تبریز بهتر نتیجه می گیرد و بازیکنان بومی بزرگسال در حد لیگ برتر فوتسال نیستند پس چرا این باشگاه فعالیت خود در رده های سنی پایین تر را به شهر تبریز انتقال داده است در حالی که شهرستان ورزقان بازیکنان مستعد فراوانی در رشته فوتسال دارد.

ورزقان مهد دو میدانی استان است و در گذشته افرادی از این شهرستان در سطح اول ورزش جهان در این رشته حضور داشته اند.

حد اقل این باشگاه باید با فراهم کردن امکانات لازم و استفاده از بازیکنان بومی در رده های سنی پایین تر می توانست در شهرستان فعالیت کند نه اینکه در شهر تبریز با فراهم کردن امکانات برای بازیکنان غیربومی،به نظر می رسد این باشگاه سرمایه و امکاناتی را که حق جوانان شهرستان ورزقان است از آنان گرفته است به عبارتی، سرمایه از ورزقان و امکانات برای افراد غیر بومی

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *