بازنشری 04 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 14 دقیقه
کپی شد!
0

از جوانان ایرانی به جوانان غربی: «این نامه برای شماست»+ پوستر

به گزارش آوای ورزقان به نقل از فارس، با گذشت کمتر از ۴ روز از انتشار پیام حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، ولی امر مسلمین جهان در پی حوادث اخیر خطاب به جوانان غربی بسیاری از کاربران ایرانی در فضای مجازی به صورت خودجوش پیشقدم شدند تا پیام رهبری را مستقیم بدست جوانان غربی برسانند.

با گسترش شبکه‌های ارتباطی بسیاری از افراد حداقل به یکی از شبکه‌های اجتماعی دسترسی دارند، همین امر موجب شده است تا هر فرد جدای از رسانه‌های تعریف شده بتواند خود نیز به تنهایی به عنوان یک رسانه عمل کند.

با در نظر گرفتن این مهم و انتشار پیام مستقیم رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، جوانان ایرانی نیز دست به کار شدند تا این پیام بدون واسطه را مستقیم بدست جوانان غربی برسانند.

جوانان ایرانی فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد موج دوم پیام رسانی نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان جهان باتوجه به توانایی‌های خاص و حرفه‌ای خود وارد عمل شدند که از جمله آن می‌توان به طراحی پوستر و اینفوگرافیک، کلیپ، مقاله نویسی و ارائه تحلیل‌های مکتوب به زبان‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

اما آنچه که بیش از هرچیز در شبکه‌های اجتماعی نمود داشته است و نشانگر آمادگی جوانان جبهه مقابله با جنگ نرم انقلاب اسلامی است اشتراک گسترده پیام رهبر معظم انقلاب از سوی کاربران ایرانی است که همچنان ادامه دارد.

در ادامه پوسترهای منتشر شده از سوی جنبش letter4u که در پی نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی راه اندازی شده است می آید:


نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *