اسلایدر 05 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بیانیه اساتید،دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورزقان

فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی علم الهدی دانشگاه آزاد اسلامی واحدورزقان در گفت و گو با آوای ورزقان درخصوص توهین واهانت به ساحت پیامبراکرم (ص) گفت :

این چنین نشریاتی دارای تیراژ پایینی هستند و به خاطر بالا بردن تیراژ خود دست به چنین اقدامات توهین آمیزی می زنند .تیراژ این نشریه ۶۰۰۰۰ جلد بوده که حتی  ۳۰۰۰۰ آن هم به فروش نمی رفته  اما بعد از این توهین آشکار تعداد ۳ میلیون جلد چاپ شده که در اینجا باید بحث های پشت پرده را در نظر داشت.

علیرضا نجفی ادامه داد:دشمنان اسلام می خواهند بین مسلمانان تفرقه بیاندازند و اتحاد مسلمانان را از بین ببرند اما با هوشیاری امت اسلامی این توطئه ها ناکام خواهند ماند.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورزقان به همراه دانشجویان واساتید این دانشگاه  بیانیه ای در محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص)صادر نموده اند.
متن بیانیه به این شرح می باشد:

بسمه تعالی
لقد کان فی رسول الله اسوه حسنه لمن کان یرجوا الله و الیوم الاخر و ذکر الله کثیرا

با سلام و صلوات بر پیامبر اکرم صلوات الله علیه و خاندان مطهرش

حرکت زشت و شرم آور نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) به بهانه ی آزادی بیان که برای چندمین بار در اروپا اتفاق می افتد، بار دیگر کینه و دشمنی استکبار جهانی ، به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی را نمایان ساخت و دستهای آلوده به خون مسلمانان، در قالب گروه های تروریستی و تکفیری و اشغال کشورهای اسلامی ، این بار نیز با توهین به پیامبر مکرم(ص) و دین بزرگ اسلام ، چهر ه ی خشن و استکباری خود را برای همه آشکار ساخت و هدف اصلی خود را که همان اسلام ستیزی و اسلام هراسی بود، دنبال نمود.

ما دانشجویان واساتید بسیجی دانشگاه آزاد واحد ورزقان ، ضمن انزجار از حرکت روزنامه فرانسوی و مقامات دولتی فرانسه ، آنرا محکوم کرده و اعلام می داریم ، به عنوان یک مسلمان و یک انسان آزاده ، هرگونه توهین به ادیان و مذاهب دیگر را باعت تفرقه و دشمنی بیشتر دانسته و آنرا شدیدا” محکوم می نماییم و امروز نیز محبت و دوستی خود را به دین اسلام و پیامبر مهربانی و رحمت ، ابراز می نماییم و تا آخرین قطره خون خود ، در راه ارزشهای مقدس اسلام و کشور عزیزمان ایستادگی خواهیم کرد. . ما دانشجویان تا آخرین قطره خون  تا آخرین نفس پای آرمان های انقلاب اسلامی که آرمان تمام پیامبران الهی است و در آخرین و کامل ترین دین به واسطه ی آخرین پیامبر خدا به ما رسیده، خواهیم ایستاد و اهانت به هیچ کدام از اولیا الهی را تاب نخواهیم آورد. باشد دشمنان حقیر و خرد که به جنگ با خدا برخاسته اند حتی اگر ذره ای قابل هدایتند به راه راست بیایند و اگر نقطه نور دردل سیاهشان نمانده الساعه نابود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *