اسلایدر 06 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اسلام ستیزی و اسلام هراسی در رأس اقدامات غرب/پیام مقام معظم رهبری نجات بخش جوانان اروپا و آمریکا

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان در گفت و گو با آوای ورزقان در خصوص توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) گفت:غرب در حال حاضر اسلام ستیزی و اسلام هراسی را سرلوحه برنامه ها و اقدامات خود قرار داده است حال اگر فرض کنیم مقابله غرب با اسلام به عنوان تقابل دو مکتب امری طبیعی باشدکه البته بااین فرض حتی غرب در حد تقابل دو مکتب و تقابل طبیعی بسنده نمی کند.

غرب با تبلیغ اسلام ستیزی و اسلام هراسی ،نا جوانمردانه ارزش های اسلام را تخریب می کند وبا دروغ پردازی در مورد اسلام به مقدسات توهین می کند و با تفرقه اندازی بین مسلمانان ،جنگ های کور و بی هدف بین آنها راه می اندازد و طرفین دعوا را تجهیز و مسلح می کند اگر سلاح ها و تجهیزات مورداستفاده تروریست های داعش،النصره،القاعده و طالبان را بررسی کنیم به آسانی متوجه می شویم که مدعیان دروغین ائتلاف های ضد تروریستی ،در پس ادعا های انسان دوستانه خود چه نقشه های جنایتکارانه ای را طراحی و عملی می کنند.

جنایات غرب در مورد اسلام و ظلم هایشان به این دین مقدس و حیات بخش به اینجا ختم نمی شود آن ها در مقابل اسلام ،دین سازی و حتی به ابداع اسلام های باب میل خود نیز روی آورده اند.بابیت،بهایت،وهابیت ، اسلام امریکایی و اسلام انگلیسی مفاهیمی هستند که در حال حاضر مصادیق عینی و ملموس آن ها شناخته شده، واضح و روشن است.

سرهنگ پاسدار بیت اله بنی هاشمی تصریح کرد:اقدام موهن نشریه شارلی ابدو خطای ژورنالیستی محسوب نمی شود بلکه یک جنایت هماهنگ و در راستای توطئه بزرگ و از پیش طراحی شده است.اقدام شارلی ابدو و گروه تروریستی داعش در واقع دو روی یک سکه اند و هدفی جز اسلام هراسی و اسلام ستیزی دنبال نمی کنند.

انتشارکاریکاتور پیامبررحمت درنشریه شارلی ابدو،  در راستای سایر محصولات و پیامد های مکتب لیبرالیسم در جهان غرب است.متأسفانه در حال حاضرجهان غرب و لیبرالیسم ظرفیتی بیش از ارائه کاریکاتور و توهین به ارزش ها ندارند،اگرامروز جهان غرب از آزادی سخن می گوید چیزی فراتر از کاریکاتور آزادی را برای ارائه ندارد، اگر جهان غرب سنگ حقوق بشر را به سینه می زند، در واقع کاریکاتور حقوق بشر را به جهانیان عرضه داشته است .ادعای حقوق بشر کجا زندان گوانتانامو، ابو غریب،بمباران هسته ای هیروشیما و ناکازاکی ، آواره کردن مردم مظلوم فلسطین و هزارو یک جنایت دیگر کجا؟آیا ادعای حقوق بشر در کنار این جنایت های وحشیانه جز توهین به مفهوم حقوق بشر و ترسیم کاریکاتوری توهین آمیز از حقوق بشر، معنای دیگری دارد؟حتی در زمینه دموکراسی هم غرب بیش از یک محصول کاریکاتوری از دموکراسی ،حرفی برای گفتن ندارد. وقتی اوباما، دیکتاتور های منطقه خاورمیانه را تکیه گاه خود معرفی می کند ادعای دموکراسی غرب نیز رنگ می بازد و به غیر از یک تصویر کاریکاتوری چیزی از آن یافت نمی شود.

آری اقدام شارلی ابدو در غرب ناجوانمردانه انجام گرفت و دولت مردان غربی به بهانه آزادی بیان از آن دفاع کردند چون توهین و تحقیربه مقدسات برای آنان به یک ارزش بدل شده است.آن ها عادت کرده اند که واقعیات مقدسات را تا جایی که می شود انکار کنند و اگر ازانجام کارهم ناتوان شدند به توهین و تحقیر روی بیاورند و در مقابل، مفاهیم مبهم ، بی ریشه ، غیر اصیل و جعلی مانند هولوکاست و صهیونیسم را تقدیس نمایند اگر تقدیس جواب نداد تطهیر نمایند و اگر موفق به تطهیر نشده اند از آن دفاع نموده و به زور ، فریب و تهدید  آن راحفظ کنند.

اینکه توهین به هولو کاست و توهین به صهیونیسم در کشور های مدعی آزادی بیان ،جرم محسوب می شود نشان دهنده وضعیت غرب در قبال هولو کاست و صهیونیسم است یعنی آن ها صهیونیسم را به زور ،فریب و تهدید نگه داشته اند و اینکه به پیامبر اسلام توهین می کنند یعنی نتوانسته اند حتی در قلب اروپا و در فرانسه، اسلام و پیامبر رحمت را انکار کنند و به ناچار در مقابل آن به کینه توزی ودشمنی روی آورده اند. آنها غافلند از اینکه اسلام حتی در غرب جان گرفته و روزبه روزبر قدرت وعظمت آن افزوده می شودوآن ها هر چقدر بیشتر دست و پا بزنند بیشتر در باتلاق دشمنی و کینه توزی خود فرو خواهند رفت.

جوانان حق طلب و مسئولیت پذیر اروپا و آمریکای شمالی پیام نجات بخش رهبری،حضرت امام خامنه ای را در خواهند یافت. آن ها سره را از ناسره و واقعیت را از کاریکاتور تشخیص خواهند داد و این کابوسی وحشتناک برای دولت مردان غرب است اما واقعیتی شیرین است که محقق خواهد شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *