اسلایدر 11 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

انقلاب ما،سر منشأ انقلاب های منطقه

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ورزقان درگفت وگو با آوای ورزقان ضمن تبریک دهه فجر گفت:دهه فجر دهه ای است که حکمتی خاص دارد و به حکمت دهه در قرآن نیز اشاره شده است.

وی افزود:در ده روز دهه فجر ایران اسلامی بود که بزرگترین وکم نظیرترین اتفاقات در تاریخ جهان به وقوع پیوست و نور و جرقه ای که درکشورایران اتفاق افتاد باعث شد امید به نجات در کشورهای دیگر نیزمعنا پیداکند.

حجت الاسلام محمد زاده تصریح کرد؛استکبارجهانی و در رأس آن ها آمریکا واسرائیل خواستند این نوری را که به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران در جهان روشن شده است را خاموش کنند ولی تا به امروزموفق نشده اند و نمی شوند.بنابراین حفظ این انقلاب سخت ترازخود انقلاب خواهد بود چرا که کسانی که روزی درخط انقلاب بودند،بعداً به دلیل برخی وسوسه ها ازخط انقلاب ولایت خارج شدند.

امام جمعه موقت ورزقان ادامه داد:انقلاب ما بود که باعث بیداری اسلامی درکشورهای منطقه شد،ازجمله انقلاب مردم مصر و تونس ،ودیگرانقلاب هایی که درحال شکل گیری هستند.همه این ها به خاطراین است که دشمن نتوانسته است سد راه انقلاب اسلامی ایران شود والان هم به دنبال جلوگیری ازگسترش انقلاب اسلامی ایران است و درواقع هدف دشمن جلوگیری ازنفوذ اسلام است. زیرا می داند حکومت ها درسایه اسلام تاچه حد می توانند مقتدر و در عین حال عادل باشند.

اخیراً درجریان توهین شارلی ابدو که دشمن می خواست با توهین به اسلام و خدشه دار کردن چهره اسلام در اذهان عمومی جهان،اسلام و انقلاب اسلامی ایران را ازحرکت بازدارد.دراین خصوص یکی ازمقامات آمریکایی هدف ازمذاکرات هسته ای را تنها برنامه ی هسته ای ایران ندانسته وعنوان داشته است مابه دنبال ازبین بردن استقلال ایران هستیم. این توهین ها وجریان هایی نظیرداعش به این خاطراست که ازنفوذ اسلام درجهان جلوگیری کنند. با درک این خطرازسوی مقام معظم رهبری ونامه ای که ایشان به صورت هوشمندانه جوانان اروپا وآمریکای شمالی را مورد خطاب قرار دادند و خواستارشدند که بامطالعه وتحقیق خود درباره اسلام تصمیم بگیرند نه تبلیغات غرب و تأکید کردند که برای شناخت اسلام مستقیماً به قرآن مراجعه نمایند.

استکبار و رسانه های وابسته آن روشنگری نامه رهبری را درک کرده اند و سعی درآن دارند که این نامه راتحریف کنند که موفق نخواهند شد.

وی ادامه داد:کاراصلی استکبارتحریف انقلاب است ومتأسفانه عده ای فریب خورده دشمن چه درخارج وچه درداخل کشور با استکبار هم پیمان شده اند. ولی هرچه بکنند نمی توانند انقلاب ما را تحریف کنند چرا که این انقلاب با خون شهدا،عنایت مراجع وعلماء ودررأس آن ها حضور ولایت فقیه بیمه شده است.

استکباربه دنبال این است که چهره اسلام را درجهان تخریب کند واین کارها ازطریق شبکه های مختلف وابسته به خود با عنوان های اسلامی و گروه هایی همچون داعش انجام می دهند.

حجت الاسلام محمد زاده اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) حفظ انقلاب را ازاهم واجبات دانسته اند. و انشاالله این انقلاب تاظهور امام زمان وتحویل به ایشان پابرجا خواهد ماند.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *