اسلایدر 12 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

روز های عزتمندانه تری در انتظار کشور عزیزمان است

به گزارش آوای ورزقان برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان ورزقان با نواختن زنگ انقلاب در مدارس ورزقان و به صورت نمادین با نواخته شدن در مدرسه زینب کبری ورزقان کلید خوردند.

دراین مراسم مسئول ستاد دهه فجر شهرستان با اشاره به ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد:بسیاری از ساسیتمداران منطقه ای و فرامنطقه ای چون کارتر،از امام می خواستند که از بازگشت به کشور منصرف شوند ولی امام (ره) در پاسخ فرمودند؛چون مردم می خواهند خواهم رفت. امام همیشه به مردم توجه ویژه ای داشتند و مردم را پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران می دانستند.

رحیم بلال زاده تصریح کرد: این انقلاب متعلق به همه مردم است و این خود مردم هستند که می بایست از انقلاب پاسداری و حراست نمایند.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه ورزقان،با اشاره به خاطره ای از ایام انقلاب اظهارداشت؛با مقایسه ای ساده می توان مشاهده کرد که واقعاً در کشور انقلاب شکل گرفته است و در دوردست ترین روستا های کشور امکاناتی را داریم که دردوران پیش از انقلاب در برخی شهرها هم به ندرت وجود داشتند و این امکانات شامل امکانات آموزشی ،مسائل عمرانی، راه های ارتباطی و … است.

سرهنگ بیت اله بنی هاشمی تصریح کرد:مالک اصلی انقلاب مردم می باشند و در طول این سال ها با ولایت پذیری ، حضور به موقع و خود جوش در صحنه های حساس این را ثابت کرده اند.

وی افزود:یقیناً روز های عزتمندانه تری در انتظار کشور عزیزمان است و انشاالله به زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *