بازنشری 15 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

وزیر صنعت و معدن برای افتتاح ۵ طرح به تبریز می‌آید

به گزارش آوای ورزقان ، حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: افتتاح طرح جدید فولاد آلیاژی بناب و فاز دوم خط تولید کنسانتره مس سونگون از مهم‌ترین این طرح‌های است.

وی بازدید و افتتاح خط مونتاژ اتوبوس‌های شهری و پل دسترسی به شهرک صنعتی بناب را از دیگر طرح‌هایی که در این سفر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد اعلام کرد و افزود با افتتاح پل دسترسی به بناب مسیر شهرک صنعتی این شهرستان نزدیک به ۴ کیلومتر کوتاه‌تر شده و موجبات رضایت سرمایه‌گذاران در این مجموعه را فراهم خواهد آورد.

نجاتی از فولاد آلیاژی مجتمع شاهین بناب نیز به عنوان یکی از طرح‌های تاثیرگذار در استان و حتی شمال‌غرب کشور یاد کرد و گفت: با تغییر تکنولوژی تولید که در این واحد تولید فولاد آلیاژی صورت می‌گیرد نیاز استان و شمال‌غرب کشور به این ماده تولیدی و صنعتی تامین می‌شود.

این مقام ارشد استان در حوزه صنعت و بازرگانی وجود صنایع خودرویی، تجهیزات و قطعه‌سازان متعدد و تمرکز بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی در سطح آذربایجان‌شرقی را یادآور شد و اضافه کرد: بسیاری از واحدهای اشاره شده نیازمند فولادهای تولید شده در این مجتمع هستند که این نیاز با این امکانات رفع می‌شود.

وی در رابطه با خط مونتاژ اتوبوس‌های شهری نیز تصریح کرد: در این خط مونتاژ اتوبوس‌های شهری با ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ دستگاه، ون ۳ هزار و ۷۵۰ دستگاه و مینی‌بوس‌های ۲۰ نفره با ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ دستگاه در سال برای تامین نیاز داخلی تولید و ارائه می‌شود.

به گفته نجاتی معاون اول رئیس‌جمهور در افتتاح دو طرح اولین باند بتنی کشور و فاز دوم تولید کنسانتره نیزحضور خواهند داشت.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *