بازنشری 16 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نگاهی به دیدارهای نمایندگان استان در لیگ برتر فوتسال

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران امروز (پنجشنبه) برگزار خواهد شد و هر سه نماینده استان در این روز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

در یکی از این دیدارها تیم مس سونگون ورزقان در حالی پذیرای فرش آرای مشهد است که با توجه به دیدار تاسیسات دریایی با شرکت حفاری در این هفته، بهترین فرصت برای شاگردان تقی پور است تا اختلاف را با صدر جدول کاهش داده و امیدها را برای قهرمانی زنده نگه دارد.

مس با ۳۶ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و این در حالی است که تیم مشهدی نیز با ۳۰ امتیاز هفتم است.

در دیگر دیدار این هفته تیم دبیری تبریز در مشهد به مصاف فردوسی این شهر خواهد رفت.

دبیری با پیروزی پرگل در هفته گذشته بحران وارده از ۳ شکست متوالی را تا حدودی پشت سر گذاشت و با این پیروزی روحیه بخش پا به این دیدار خواهد گذاشت. فردسی نیز در هفته گذشته پایاسازه را شکست داد و حال در این دیدار می‌خواهد دیگر تیم تبریزی را نیز شکست داده و دست خالی از مشهد بدرقه کند.

شاگردان اصغری مقدم در پایان هفته بیستم با ۳۰ امتیاز در رده ششم قرار گرفتند و این درحالی است که فردوسی مشهد با ۲۵ امتیاز رده نهم را به خود اختصاص داده است.

و بالاخره در حساس‌ترین دیدار تیم‌های تبریزی در هفته بیست و یکم پایاسازه در تبریز به مصاف شهروند ساری خواهد رفت.

دو تیم برای بقا در لیگ برتر فوتسال رقابت فشرده‌ای دارند و این دیدار می‌تواند حکم فینال فانوس به دستان لیگ برتر فوتسال باشد.

شاگردان مجید زارعی با ۱۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول ایستاده‌اند و تیم ساری نیز با ۱۸ امتیاز و تنها ۲ امتیاز بیشتر از پایاسازه در رده دوزادهم قرار گرفته است.

گفتنی است تمامی دیدارها بطور همزمان از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد که در صورت برگزاری دو دیدار مس سونگون با فرش آرا و پایاسازه با شهروند ساری در سالن علوم پزشکی تبریز این دیدارها طبق برنامه هفته‌های گذشته یکی از ساعت ۱۵ و دیگری از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *