استانی 18 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پیشنهاد تشکیل شورای عالی سازندگی به ریاست رئیس جمهور/ با وجود تحریم‌ها فاز دوم مس سونگون به بهره برداری رسید

به گزارش آوای ورزقان به نقل ازآناج ،سردار عبادالله عبدالهی در مراسم افتتاح فاز دوم توسعه تغلیظ مجتمع مس سونگون اظهار کرد: همانگونه که در دوران جنگ با نفس مسیحایی امام در برابر استکبار ایستادیم امروز نیز با وجود نیروی انسانی ماهر و متخصص توان انجام پروژه‌های بزرگ را داریم.

وی ادامه داد: در دهه فجر در آذربایجان‌شرقی پروژه‌های مختلفی از جمله احیای فولاد میانه صورت خواهد گرفت و فاز دوم مس سونگون نیز در شرایطی بحرانی انجام شد.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا اضافه کرد: فاز دوم مس سونگون با وجود مشکلات زودتر از موعد نیز به بهره‌برداری رسید و با داشتن ظرفیت توان مهندسی در کشور این فاز به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه اشتغال‌زایی در کنار سازندگی کشور از نتایج اجرای پروژه‌های سازندگی خواهد بود، گفت: ۳۵ هزار نفر مهندس در قرارگاه خاتم‌الانبیا مشغول هستند و توان انجام هر پروژه بزرگی را در کشور داریم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا تصریح کرد: تشکیل شورای عالی سازندگی به صورت کتبی پیشنهاد داده‌ایم که این شورا به ریاست شخص رئیس‌جمهور تشکیل شود.

عبدالهی تاکید کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا با همان روحیه بسیجی وارد کار شده و افتخار داریم که کارکنان این مجموعه با لباس بسیجی در سر کار خود حاضر می‌شوند.

عبدالهی از همراهی مسئولان عالی دولت در انجام پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا تقدیر کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *