بازنشری 19 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

پلاکاردی درباره ساپورت!/ماشین عروس دیدنی در اهواز+عکس/۲شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!

به گزارش آوای ورزقان به نقل از باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.
دریافت‌عوارض‌از‌تونل‌ها‌و بزرگراه‌ها‌خلاف‌قانون‌است
به گزارش ایرنا؛«مهرداد بائوج لاهوتی»درباره پیشنهاد یکی از اعضای شورای شهر تهران برای دریافت عوارض از خودروهای ورودی به تونل ها گفت: تدوین قوانین شهری از اختیارات شورای شهر است و این موضوع مصوبه قانونی نمی خواهد.وی با بیان اینکه دریافت اضافه بر عوارض سالیانه از خودروها بی معنی است، ادامه داد: هر خودرویی که در شهر تهران تردد می کند، سالیانه برای استفاده از معابر شهری عوارض می پردازد، اما اگر بخواهد برای هر رفت آمد از نقاط خاص مانند تونل ها پولی دریافت شود، عوارضی مضاعف است.عضو کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: اگر این طرح اجرایی شود ورود به برخی از مناطق پولی خواهد شد؛ به همین دلیل ترافیک سنگین شهر تهران به نقاط دیگر انتقال پیدا می کند و فشار زیادی را به دیگر نقاط تهران وارد خواهد کرد که به نظر می رسد این کلان شهر دیگر طاقت بیشتر از این میزان ترافیک را ندارد.وی تاکید کرد که دریافت عوارض از ورودی به تونل ها بی معنی بوده، زیرا عوارض مضاعف محسوب شده و خلاف قانون است.برخی رسانه ها در روزهای گذشته به نقل از «ابوالفضل قناعتی» رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از بررسی یک فوریت لایحه اخذ عوارض از معبرهای خاص شامل تونل ها و بزرگراه های پایتخت در این کمیسیون خبر دادند.انتشار فیلم متجاوزان هندی
به گزارش ایران، سازمان دفاع از حقوق زنان در هند فیلم وحشتناکی را از صحنه آزار و اذیت دو زن توسط پنج مرد هندی منتشر کرده است.یکی از مدافعان حقوق زنان به نام «سونیتا کریشنان» با انتشار این فیلم از پلیس خواسته هر چه زودتر این پنج مرد متجاوز شناسایی و دستگیر شوند.خشونت جنسی در هند بیش از هر کشور دیگری روند رو به رشد داشته و همه ساله ده‌ها زن قربانی چنین خشونت‌هایی می‌شوند.فیلم آزار و اذیت وحشیانه دو زن به وسیله نرم‌افزار واتس‌اپ در فضای اینترنتی منتشر شده است.به گفته پلیس این فیلم نشان می‌دهد که چگونه پنج مرد با خنده‌هایی چندش‌آور بدون آنکه احساس پشیمانی و ندامت کنند اقدام به آزار و اذیت زن‌ها کرده‌اند.مدافعان حقوق زنان هند می‌گویند انتشار این فیلم شاید راهکار تأثیرگذاری باشد تا متجاوزان دست از چنین رفتاری بردارند.سخنگوی پلیس می‌گوید به دنبال شناسایی مجرمان هستیم تا هر چه سریع‌تر آنها را بازداشت کنیم.

ترور یکی از سرمایه داران زاهدانی صحت ندارد
به گزارش مهر، عباسعلی ارجمندی اظهار داشت: از صبح امروز خبری مبنی بر ترور یکی از سرمایه داران زاهدانی منتشر شد که این به هیچ عنوان صحت ندارد.فرماندار زاهدان افزود: دقایقی قبل با فرد مورد نظر تلفنی صحبت کردم و ایشان در صحت و سلامت کامل به سر می برند.ریس شورای تامین شهرستان زاهدان انعکاس این گونه اخبار را به دلیل تحت شعاع قرار دادن دهه مبارک فجر و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست که بر هم زدن آرامش مردم را نشانه رفته است.

۶٠٠ دریاچه کشور درحال خشک شدن
به گزارش شهروند، آمارها هر روز تلخ و تلخ‌تر می‌شوند. زمان زیادی نمی‌گذرد از روزی که محمد درویش مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست، از وضع نامناسب سفره‌های آب زیرزمینی در ۶٠ دشت اصلی کشور خبر داد و گفت: «سطح سفره‌های آب زیرزمینی در این دشت‌های کشور، بیش از ٢ متر سقوط کرده و این سقوط در شرایطی اتفاق افتاده که فاجعه دریاچه ارومیه به دلیل افت سطح آب به میزان ٣٠سانتی‌متر رخ داده است.»درویش گفته بود، سطح آب ۶٠‌درصد دشت‌های کشور که حدود ١٠٠‌میلیون هکتار وسعت دارند، افت محسوس و نگران‌کننده‌ای پیدا کرده، اتفاقی به مراتب بزرگ‌تر از دریاچه ارومیه، اما چون نمی‌بینیم متوجه خطر نیستیم. حالا عیسی کلانتری دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه که در ماه‌های گذشته بارها و بارها از وضع نابسامان دریاچه ارومیه حکایت کرده و بلایی که بر سر ارومیه آمد را ناشی از مدیریت ناصحیح منابع آبی در این حوضه آبریز دانسته بود، از ۶٠٠ دریاچه‌ای روزمینی و زیرزمینی در ایران حکایت می‌کند که درحال خشک شدن هستند. یعنی یک پله از وضع نامناسب جلوتر.

گشت ارشاد درکنار جشنواره فیلم فجر +عکس
هفتمین روز جشنواره‌ی فیلم فجر در کاخ جشنواره فیلم فجر در برج میلاد و با حضور گشت ارشاد همراه بود.

گشت ارشاد درکنار جشنواره فیلم فجر +عکس/ماشین عروس دیدنی در اهواز+عکس/2شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!گشت ارشاد درکنار جشنواره فیلم فجر +عکس/ماشین عروس دیدنی در اهواز+عکس/2شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!

گشت ارشاد درکنار جشنواره فیلم فجر +عکس/ماشین عروس دیدنی در اهواز+عکس/2شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!

گشت ارشاد درکنار جشنواره فیلم فجر +عکس/ماشین عروس دیدنی در اهواز+عکس/2شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!

ریزش بخشی از کارگاه احداث فاضلاب – تهران +تصاویر

گشت ارشاد درکنار جشنواره فیلم فجر +عکس/ماشین عروس دیدنی در اهواز+عکس/2شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!گشت ارشاد درکنار جشنواره فیلم فجر +عکس/ماشین عروس دیدنی در اهواز+عکس/2شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!

به گزارش آفتاب، به نقل از پایگاه ‘الوقت’، این مقام ارتش سوریه گفت: خبر منتشر شده کذب است و چنین فردی با این مشخصات که ادعا شده عضو تیپ فاطمیون است، وجود ندارد.گفتنی است به دنبال پیروزی های اخیر محور مقاومت اسلامی علیه تروریست های تحت حمایت رژیم صهیونیستی در جبهه جنوبی سوریه، سناریوی جدیدی با هدف تحت الشعاع قرار دادن اقتدار محور مقاومت اسلامی به خصوص پس از اجرای عملیات موفقیت آمیز حزب الله در شبعا، طرح ریزی شده است که بر اساس آن، یک جوسازی رسانه ای گسترده در رسانه های عربی و انگلیسی مبنی بر دستگیری یک فرد ایرانی به نام ‘عماد شیرازی جعفری’ توسط ‘جبهه الشام’ و مبادله آن با ٢٢٠٠ زندانی در بند دولت سوریه شکل گرفت.

۲شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!
به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای اسلامی شهر باید توجه کنند پیشگام مردم در رعایت قوانین هستند و بسیاری از تخلفات مدیران در رده های پایین تر ممکن است به خاطر عملکرد غیرقانونی آنها صورت گیرد.رحیم زارع در خصوص اظهارات یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه عضویت در شورای شهر و ریاست فدراسیون ورزشی منافاتی با یکدیگر ندارد، گفت: در قانون شوراها عضویت در شورای اسلامی شهر به عنوان شغل محسوب شده است.نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: از طرفی ریاست یک فدراسیون ورزشی نیز شغل محسوب می شود و بنابر ماده ۲۷ قانون، دو شغله بودن مسئولان منع شده است.او گفت: بر همین اساس نه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نه اعضای شوراهای اسلامی شهر نمی توانند به جز حضور در این سمت ها در فدراسیون های ورزشی و یا هیئات مدیره تیم های ورزشی خدمت کنند.عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با تمامی این تفاسیر نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای اسلامی شهر باید توجه کنند پیشگام مردم در رعایت قوانین هستند و بسیاری از تخلفات مدیران در رده های پایین تر ممکن است به خاطر عملکرد غیرقانونی آنها صورت گیرد.

شیطنت خبری مصری‌ها با عکس‌‌های بازیگر ایرانی+‌تصاویر
به گزارش فردا، در آستانه اکران فیلم «محمد رسول الله(ص)» در ایران، مرکز اسلامی الازهر و برخی از علمای دینی این کشور، با بیان این که فیلم «محمد رسول الله(ص)» مجید مجیدی، صدا و چهره پیامبر(ص) را مجسم کرده است، از مسئولان کشورمان خواستند که مانع از اکران این فیلم شوند، این در حالی است که مجید مجیدی، کارگردان فیلم، پیش از این اعلام کرده بود که ادای احترام به پیامبر اکرم(ص) در تمام صحنه‌های فیلم مورد تأکید بوده و چهره ایشان به دلیل قداست و حساسیت ویژه‌ای که وجود داشت، به نمایش درنیامده است.الازهر در این بیانیه، مخالفت شدید خود را با به تصویرکشیدن چهره پیامبران و انبیاء الهی در فیلم‌های نمایشی و هنری به دلیل جایگاه ویژه و قداست آنان اعلام کرده است.مرکز اسلامی الازهر در این بیانیه مدعی شده است: ساخت این‌گونه آثار از جایگاه مقدس و کمال اخلاقی و مقام والای انبیاء و فرستادگان الهی در قلوب انسان‌ها می‌کاهد.در همین حال سایت پرمخاطب “الیوم السابع” مصر، امروز خبری با عنوان ” همراه با تصاویر… ساره بیات بازیگر زن ایرانی نقش حلیمه در فیلم محمد(ص) بازی می‌کند” با مروری بر این حاشیه‌ها تصاویری از ساره بیات را منتشر کرده است.به نظر می رسد انتشار عکس‌های آرشیوی از این بازیگر ایرانی نوعی شیطنت رسانه‌ای  بوده که با توجه به حساسیت‌های موجود نوعی پر و بال دادن به آن باشد.

گشت ارشاد درکنار جشنواره فیلم فجر +عکس/ماشین عروس دیدنی در اهواز+عکس/2شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!

ماشین عروس دیدنی در اهواز/عکس

گشت ارشاد درکنار جشنواره فیلم فجر +عکس/ماشین عروس دیدنی در اهواز+عکس/2شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!

پخش نامه رهبری در تگزاس/تصاویر
پرینت نامه رهبری در میان جوانان غرب توسط دانشجویان ایرانی دالاس تگزاس توزیع شد.

گشت ارشاد درکنار جشنواره فیلم فجر +عکس/ماشین عروس دیدنی در اهواز+عکس/2شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!گشت ارشاد درکنار جشنواره فیلم فجر +عکس/ماشین عروس دیدنی در اهواز+عکس/2شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!

عکس/کلید دار ورزشگاه آزادی
گشت ارشاد درکنار جشنواره فیلم فجر +عکس/ماشین عروس دیدنی در اهواز+عکس/2شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!گشت ارشاد درکنار جشنواره فیلم فجر +عکس/ماشین عروس دیدنی در اهواز+عکس/2شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!

روایت دردناک دختر سوری از توحش داعش
به گزارش مشرق، قربانیان از سنین و جنسیتهای مختلف از توحش گروه موسوم به داعش ، متحمل رنج و عذاب شده اند. شماری از زنان و دخترانی که به دام داعش افتاده اند، از همه جا قطع ارتباط شده و هدف تجاوز به عنف قرار گرفته اند. یکی از زنان سوری در گفتگو با سی ان ان شرح زندگی خود را بیان کرد. وی مجبور شد با یکی از ستیزه جویان داعشی ازدواج کند و آن زمان بود که اقدامات وحشتناک داعش را تجربه کند . وی خاطرات هولناکی را بیان می کند. او بسیار وحشت زده است.این زن سوری با چشمان گریان گفت:« حتی حالا هم نمی توانم تجاربی را که داشته ام هضم کنم. آنها زندگی مرا نابود کردند. وقتی داعشی ها به شهر ما در سوریه رسیدند، هرفردی را که احساس می کردند درمقابل داعش می ایستد، بازداشت می کردند. آنها پدر مرا نیز بازداشت کردند. برادر من در درگیری ها کشته شد. آنها پدر مرا به این علت بازداشت کردند که سلاح داشت. من و مادرم برای آزادی پدرم التماس می کردیم. آنها به مادرم گفتند که اگر با رئیس پلیس شریعت داعشی ازدواج کنم، آنها پدرم را آزاد خواهند کرد. آنها می خواستند در مقابل ازدواج من با ابومحمد العراقی، پدرم را آزاد کنند. البته ابومحمد العراقی نام مستعار بود و من هرگز نام واقعی او را متوجه نشدم. همه دختران در رویاهای خود به فکر لباس بلند و سفید عروسی هستند. من از این موقعیت محروم شدم.این ازدواج، مرا نابود کرد. در شب اول ، او هیچ احساسی از خودش نشان نداد و فقط می خواست به خواسته خودش برسد و من مجبور بودم به خواسته او تن دربدهم. شوهرم به من اجازه می داد فقط در حضور خود او از گوشی تلفن او استفاده کنم و با والدینم صحبت کنم. من درواقع، زندانی او و برده جنسی او بودم. من نمی توانستم از خانه خارج شوم و با کسی ملاقات کنم. کسی نمی توانست به دیدن من بیاید. شوهر من ، افراد را به علت سیگار کشیدن بازداشت می کرد اما خودش در خانه سیگار می کشید! شوهرم در درگیری ها کشته شد و من توانستم به ترکیه فرار کنم. آنها می خواستند مرا به عقد یکی دیگر از جنگجویان داعشی دربیاورند. آنها هروقت بخواهند دختری را عقد می کنند و هر وقت بخواهند او را طلاق می دهند. من مجبور بودم برای نجات پدرم، به این ازدواج تن دربدهم.»صدها زن و دختر در منطقه مجبور شده اند عروسان داعشی ها شوند. یک سوم این افراد کمتر از ۱۸ سال سن داشته اند. به گفته زن مذکور سوری، به محض اینکه دختری سیزده ساله می شود، داعشی ها او را شناسایی می کنند و مدعی داشتن او می شوند و بسیاری از این دختران ، چاره دیگری به غیر از تن دادن به چنین ازدواجهایی ندارند. چنین ازدواجهایی، روح این دختران را تکه تکه و نابود می کند.

پلاکارد درباره “ساپورت”

گشت ارشاد درکنار جشنواره فیلم فجر +عکس/ماشین عروس دیدنی در اهواز+عکس/2شغله بودن رضازاده به مجلس رفت!
نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *