تولیدی 25 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جنگ منافع شخصی و اقوام یا منافع منطقه؟

به گزارش آوای ورزقان، وبلاگ ورزقان نیوز ارس شهرستان ورزقان نوشت:

با درود بیکران به مردم بزرگ شهرستان از دورافتاده ترین روستاها تا پایتخت شهرستان

اولا در بررسی علل عقب ماندگی منطقه باید از فعالین سیاسی اون منطقه شروع کرد تا اینکه مستقیم انگشت اتهامات را بسوی مسئولان برد .

آیا ما به معنای واقعی فعال سیاسی و لیدر سیاسی در منطقه داریم یا به چند سیاست باز انتخاباتی لقب سیاسی می دهیم ؟ چند درصد از این آقایان سیاسی که نامشان گوش مردم را کر کرده به علم سیاست آگاهی دارند ؟ اصلا میدانند راه افتادن بدنبال یک شخص یعنی تایید آن ؟ یا فکر می کنند راحت می شود تاریخ را سانسور کرد و پاک ؟!

چرا در منطقه ما بجای نقد و چانه زنی روی اصلح فقط دعوای شخص ها است ؟ آیا انتخابات و سیاست و آینده منطقه گره خورده به چند نفر ؟

چرا هیچگونه گروه و انجمن و شاخه حزبی در منطقه تشکیل نمی شود تا مسائل منطقه با مشورت و آسیب شناسی پیش برود ؟ و چراها و چراهایی زیاد که دوست دارم خیلی از اشخاصی که خود را سیاس منطقه می خوانند به چند سوال بنده جواب بدهند و بگویند با توجه و اتکا به کدامین علم و تجربه درست سیاسی سخن می گویند و سینه چاک شخص ها شده اند ؟

برای شخص بنده شخص مهم نیست عملکرد و بار علمی و سیاسی طرف مهمترین است ! هرکجا نزدیک ترین فردم هم عملکرد مناسب نداشته باشد نقد کردم و خواهم کرد و واقعا بیاییم کلاه بر جلو نهاده و فکر کنیم که چقدر به منطقه و مردم منطقه ظلم کردیم ؟

آقایی که پسرانت بدون داشتن حداقل مدرک استخدام شده اند در زمان فلان نماینده ! آقای نماینده ای که اقوام و اطرافیان حضرتعالی بدون داشتن مدرک مورد قبول و صلاحیت و بار علمی راحت به استخدام ها وارد شدند ! حال چه شده دوباره بوی کباب به مشام حضرات خورده و دوباره شعار دلسوزی منطقه را داده و سر از منطقه در آوردی ؟

آقایی که زمان فلان نماینده مجوز های آنچنانی و وام های انچنانی گرفتی ؟ دیگر وقتی شماها سخن از دلسوزی به منطقه می زنید بی اختیار مردم چندش شان می شود.

خیلی عامیانه قلم میزنم تا همه راحت تر  مطلب را بردارند…..

مشکل امروز ما این نیست بیمارستان ورزقان کی کلنگ زده شده ! مهم اینه این بیمارستان هیچوقت مجهز نخواهد شد …چون به بیمارستان های زیر ۱۵۰ تخت هیچوقت دولت نمی آورد امکانات خاص بدهد ، چون درآمد ان بیمارستان باید به حدی باشد که بتواند حقوق پرسنل خود را پرداخت کند… چرا به مردم حقیقت را نمی گویید و بخاطر چند سال نمایندگی و سمت کوله باری از دروغ را با خود حمل می کنید و برای رای هرکاری می کنید ؟

ای فعالین سیاسی باسواد … ای نخبه ها شماها که علم دارید و حقیقت را میدانید بیان کنید که اینها دروغی بیش نیست

مشکل امروز ما بزرگراه ورزقان نیست که معلوم هم نیست چند سال طول بکشد تا بجایی برسد ! مشکل ما امروز این است که آقای نماینده جنابعالی به جای پوز دادن بزرگ راهی که معلوم است کی مطالعه شده و چه زمانی کلنگ زده شده بفرمایید چه کار دیگری بصورت عملی انجام دادید ؟

کدام کارخانه و مرکز صنعتی ایجاد کردید ؟  کدام پروژه اشتغال زایی ایجاد یا دریافت مجوز شده ؟ کدام سرمایه گذاری را روانه منطقه کرده اید ؟ در مورد پیوستن ورزقان به منطقه آزاد ارس چکاری کردید ؟

چرا اصرار دارید مردم را عوام پندارید ؟ دیگر مردم ، بخصوص نسل جوان خام دو بنر و شعار نمی شوند !

تمام رفتارها و عملکردها نیازی به تبلیغ ندارد و همه عیان است !

مسکن مهر نزدیک به چند سال است خوابیده … قبلا بهانه این بود ریاست بنیاد کارشکنی می کند و مقابل شما ایستاده و امروز که ریاست بنیاد عزیز دل شماست پس چه شد ؟

وظایف نماینده عوض کردن روئسای ادارجات نیست / وظیفه نماینده دست اندازی به وظایف دیگر نهادها نیست / وظیفه نماینده دخالت در کار شورای شهر نیست / وظیفه نماینده خودی و ناخودی کردن نیست / وظیفه نماینده باز کردن دکان اشتغال فامیلی و گروهی نیست / شاید عده ای از روی محافظه کاری در منطقه سکوت پیشه کرده اند اما حقیقت این است شما راهی که می روید انتهای آن معلوم نیست … البته شما هم گناهی ندارید وقتی در منطقه ما سیاست بازی را اسم سیاست نهاده اند …. دوزیست سیاسی بودن را زرنگی نام نهاده اند … ریا و چاپلوسی را سیاستمدار خوانده اند …. و وجدان خوابیده آدم خوب اسم نهاده اند … نهایت می شود شما هم چنین جلو بروید .

مسئولان ، نخبه ها ، فعالین سیاسی و مدنی منطقه بیایید برای یکبار هم که شده دور هم جمع شویم و بدون راه انداختن جنگ من و من به ما فکر کنیم …. برای ما نماینده شدن اسم خاص مهم نیست بیایید آرمانگرا باشیم نه حول یک شخص دور خودمون بچرخیم ..

فکر آن دنیا هم باشیم که چطور حق را ناحق میکنیم … فکر ان دنیا باشیم که چطور بجای یک مهندس فامیل دیپلم خود را در ادارات جا می کنیم

بفکر اون بالا سری هم باشیم که همه را ثبت و ضبط می کند …. البته این را میدانم که اگر به این فکرها بودیم نان کسی را مثل آب خوردن نمی بریدیم و راحت به همه انگ و تهمت نمی زدیم …………………………….باشد که رستگار شویم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *