اسلایدر 26 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ارتقاءکیفیت محصولات داخلی لازمه رقابت با محصولات خارجی/فعالیت ما بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی است

فرماندار ورزقان درگفت وگو با آوای ورزقان درخصوص اقتصادمقاومتی و کارهای انجام شده در این شهرستان گفت:باتوجه به تحریم ازطرف آمریکا وچندکشور دنبال روش و تأکید مقام معظم رهبری باید با توجه به توان داخلی ،نیروی انسانی و منابع داخلی کشور  اقتصادی مقام و پویا داشته باشیم.

علی وفادارتصریح کرد:دراین راستا سیاست های ابلاغی ازطرف مقام معظم رهبری درسطح کشوراجرا می شود.و حتی در بودجه امسال دولت وابستگی به درآمد نفتی راکاهش داده و درصدد می باشد بافراهم آوردن شرایطی ،وابستگی بودجه کشور به درآمد نفت قطع شود.ومانیزدرسطح شهرستان آمادگی انجام وحمایت ازطرح های اقتصادمقاومتی راداریم .درسندتوسعه شهرستان توجه ویژه ای  به سیاست های ابلاغی اقتصادمقاومتی شده است.

وی اظهارداشت:درسندتوسعه شهرستان به ظرفیت های معدنی شهرستان همچون معدن مس سونگون وسایرمعادن وصنایع پایین دستی آن هاتوجه ویژه ای شده است.

فرماندار ورزقان افزود:درسند توسعه شهرستان در زمینه گردشگری باتوجه به مناظر بسیار زیبا ومیراث فرهنگی غنی شهرستان برنامه ویژه داریم و در بخش کشاورزی نیزبا توجه به مستعدبودن شهرستان تغییر الگوی کشت را ازسنتی به مدرن دردستور کارقرارداده ایم و سعی داریم برای توسعه شهرستان ازظرفیت های داخلی منطقه استفاده کنیم .همچون:الحاق شهرستان به منطقه آزادارس برای جذب سرمایه گذاربیشتر،

وی از تشکیل صندوق توسعه روستایی توسط بخشداری ها را برنامه های دولت عنوان کرد و افزود:درخصوص اقتصادمقاومتی همایش استانی زن واقتصادمقاومتی را در شهرستان ورزقان برگزارکردیم ومابراساس سیاست های ابلاغی مشغول فعالیت وخدمت رسانی به مردم عزیزمی باشیم.

وفادار، درخصوص حمایت ازبنگاه های اقتصادی گفت:در کارگروه اشتغال شهرستان مصوب شده است ازاین بنگاه ها حمایت شود.وحدود۷۰۰۰۰۰۰۰۰میلیون تومان وام مشاغل خانگی درشهرستان آماده پرداخت می باشد.

وگقت:استاندار نیز بر این نکته تأکید ویژه دارند که باید از کارآفرینان و بنگاه های اقتصادی حمایت ویژه انجام شود و در این خصوص گارگروه اسنانی تشکیل شده است که تسریع در راه اندازی این بنگاه ها و برخورد با اداراتی که احیاناً در امر فعالیت بنگاه های اقتصادی سنگ اندازی کنند هدف این کارگروه می باشد.

علی وفادارتوجه ویژه ای به کیفیت محصولات تولیدی راخواستارشد و عنوان کرد: اگرمی خواهیم اقتصادی پویا و مقاوم داشته باشیم که در مقابل رقابت با محصولات خارجی شکننده نباشد بایدکیفیت تولیدات داخلی را ارتقاء دهیم ،واین افزایش کیفیت بهترین تبلیغ برای یک محصول داخلی است درکنارنمایشگاه هایی که برپا می شوند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *