بازنشری 05 اسفند 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مولفه های اقتصاد مقاومتی در بودجه ۹۴ لحاظ نشد/پرداخت ۱۰ ماهه یارانه ها درآمد دولت را افزایش می دهد

به گزارش آوای ورزقان،اللهوردی دهقانی در گفتگو با آناج، گفت: باراصلی تدوین لایحه بودجه وتنظیم بندهای درآمدی و هزینه‌ای آن به عهده دولت بود و مجلس شورای اسلامی تغییر چندانی در لحاظ مولفه های اقتصاد مقاومتی در بودجه نمی تواند داشته باشد.

وی ادامه داد: مولفه‌های اقتصاد مقاومتی در تنوع صادرات، تقویت بنیان‌های تولیدی، خروج دولت از تصدی‌گری‌های غیرضروری، کاهش بودجه شرکت‌های دولتی و  تقویت بخش‌های غیردولتی از جهت حمایت‌های مالی در بودجه ۹۴ لحاظ نشده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد:  تکمیل پروژه‌های عمرانی با اعتباراتی که دولت در بودجه سال ۹۴ قرار داده میسر نخواهد بود و این پروژه‌ها ناقص خواهد ماند.

دهقانی با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای بودجه سال ۹۴ مبلغی افزون بر ۲۳۰ هزار میلیارد تومان است، گفت: مشخص نیست این رقم بودجه تا پایان سال ۹۴ تامین می شود یا نه.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به لایحه پیشنهادی دولت در خصوص حذف سهمیه بنزین و پرداخت ۱۰ ماهه یارانه نقدی، گفت: با این اقدام حدود سه هزار میلیارد تومان به درآمدهای دولت افزوده می شود.

وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحریم گازی اروپا گفت: تهدید گازی اروپا از سوی رهبر معظم انقلاب تنها بخشی از اقدامات ایران در حوزه سیاست مقابله با تحریم های یک طرفه جبهه استکبار می تواند باشد، تحریم کلیه کالاها و خدمات غربی ها نیز با اتکا با تولید و توان داخلی امکان پذیر است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *