استانی 09 اسفند 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

در مورد تغییرات کادرفنی در پایان فصل تصمیم می‌گیریم / دوست دارم با قهرمانیِ مس، جام در آذربایجان بماند

به گزارش آوای ورزقان،”فرزین دبیری” مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص جریمه ۲۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی دبیری در فصل جاری لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: سه شکست مقابل تیم‌های ماهان تندیس قم، پایاسازه و گیتی پسند اصفهان که دو بازیِ آن در خانه بود، موجب شد تا بازیکنان و کادر فنی را ۱۰ درصد جریمه کنیم تا تلنگری برای بازیکنان باشد تا به خود بیایند و بتوانند در ادامه نتایج ضعیف را جبران کنند و البته در بازی با مس همینطور هم شد و توانستند مس سونگون را که مدعی قهرمانی است، شکست دهند و ما نیز به همین دلیل پاداشی در نظر گرفتیم و پرداخت کردیم اما نمی‌دانم چه شد که تیم در دو بازی بعدی خیلی دور از انتظار ظاهر شد و با شکست‌های سنگین در دو بازی مقابل شهروند ساری و شهید منصوری، هیات مدیره بلافاصله پس از بازی روز گذشته مقابل منصوری به سرعت تشکیل جلسه داد و در این جلسه نیز تصمیم بر این شد تا بار دیگر کادر فنی و بازیکنان ۱۰ درصد دیگر جریمه شوند و این تصمیم به من ابلاغ شد که با این تصمیم روی هم رفته در فصل جاری ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان و کادرفنی کسر خواهد شد.

وی مقصر اصلی باخت‌های سنگین این تیم را کادرفنی و بازیکنان دانست و افزود: در این مورد از طرف باشگاه و مدیریت هیچ قصوری صورت نگرفته است و تنها کادرفنی و بازیکنان هستند که در رقم خوردن این نتایج مقصرند. طبیعی بود تیمی که از جمع مدعیان قهرمانی خارج می‌شود بازیکنانش بی انگیزه شوند اما تیمی که مس مدعی را شکست می‌دهد نباید در دو بازی ۱۷ گل دریافت کند که اصلا در شان مدافع عنوان قهرمانی نبود. به نظرم علت اصلی هم همان مشکلات ابتدای فصل است که از آن زمان گریبان تیم را گرفته است.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز با بیان اینکه تغییرات در کادر فنی در دو هفته باقی مانده ضروری نیست، تاکید کرد: دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده است و فکر نمی‌کنم تغییر کادر فنی برای تیم لازم باشد چراکه هر نتیجه‌ای که در دو هفته باقی مانده رخ دهد در جایگاه تیم دبیری تاثیر آنچنانی نخواهد داشت ولی با این حال امیدورام در دو هفته آینده بازیکنان به خود آمده و نتایجی را کسب کنند که در خور شان فوتسال تبریز باشد.

وی افزود: پس از پایان لیگ و تعطیلات نوروز، جلسه‌ هیات مدیره را برگزار خواهیم کرد و باید در این جلسه بنشینیم و در مورد فصل بعد تصمیم‌گیری کنیم.

فرزین دبیری در پایان در خصوص اینکه کدام تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال خواهد شد نیز بیان داشت: تاسیسات دریایی و گیتی پسند الان با توجه به شرایط جدول مدعیان اصلی هستند هرچند که مس سونگون و حفاری نیز روی کاغذ شانس دارند. خودم به شخصه دوست دارم جام در آذربایجان بماند و مس سونگون بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند اما این تیم کار دشواری دارد و در هفته آینده باید با تاسیسات دریایی بازی کند که از همین جا برای مس آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: تیم اول من برای قهرمانی مس است ولی اگر این تیم نتواند قهرمان شود با توجه به رفاقتی که با آقای شمسایی دارم و اینکه فصل گذشته دبیری را توانست به مقام قهرمانی برساند به طبع دوست دارم تاسیسات دریایی با شمسایی قهرمان لیگ برتر شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *