بازنشری 10 اسفند 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مجلس بر روی افزایش قیمت‌ها حساسیت دارد/ احتمال اتمام بررسی لایحه بودجه ۹۴ تا پایان هفته

به گزارش آوای ورزقان به نقل ازباشگاه خبرنگاران،علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از نمایشگاه نگاه به کهکیلویه و بویر احمد (چشم سوم) درباره پایان بررسی بودجه در مجلس و تقدیم لایحه برای اجرا به دولت گفت: فکر می‌کنم در اواخر کار  بررسی بودجه هستیم. ما در حال حاضر بخش درآمدی را به اتمام رسانده‌ایم و بخش هزینه‌ای بودجه هم تقریبا یک چهارمش انجام شده است و امیدواریم ظرف چند روز آینده به اتمام برسد.

وی با بیان این که برخی موارد مراعا گذاشته شده در لایحه بودجه را تعیین تکلیف می‌کنیم، افزود: اگر همت نمایندگان در این زمینه بالا باشد فکر می‌کنم تا پایان این هفته بررسی بودجه به اتمام برسد، اگر هم تمام نشود اوایل هفته آینده مجبوریم که جلسه بگذاریم.

لاریجانی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه گفته می‌شود بعضی قیمت‌ها از جمله قیمت آب، برق و تلفن در لایحه گران شده  و برخی از مسئولین مصاحبه‌هایی را در این رابطه داشته‌اند؛ پیش‌بینی‌های مجلس در این لایحه در رابطه با قیمت‌ها چگونه بوده است تصریح کرد: در کل مجلس بر روی گران کردن قیمت‌ها حساسیت دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط فعلی تا جایی که ممکن است ما باید از طرق دیگری مشکلات را حل کنیم و برای تامین بودجه کشور منابع جدیدی را تولید کنیم بعضی موارد هم که تغییرات مختصری در لایحه دولت داشته است، خود دولت پیشنهاد داده و در مجلس به تصویب رسیده است.

لاریجانی در پایان خاطر نشان کرد: در کل مراقب هستیم تا جهشی در قیمت‌ها ایجاد نشود البته مشکلاتی در زمینه فروش نفت و پایین آمدن قیمت نفت وجود دارد که تلاش داریم از طریق مالیات‌ها، کسری بودجه در این زمینه را تامین کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *