اسلایدر 15 اسفند 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دلیل برگزاری جلسات بدون خروجی؟

به گزارش آوای ورزقان بهزادعزتی دریادداشتی نوشت:

ازدوسال پیش که مقام معظم رهبری براقتصاد داخلی تأکید داشته اند وامسال را نیزبه عنوان سال اقتصاد وفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی نامگذاری کردند تا باهمت دسته جمعی در اقتصاد کشور گامی بزرگ و عملی برداشته شود حال باید دید مسئولان کشور به ویژه مسئولان اجرایی کشورتاچه حد به اقتصاد مقاومتی عمل کرده اند.

ما روزانه شاهد برگزاری جلسات و کارگروه هایی درسطح کشور،استان و شهرستان هاهستیم که دراین جلسات حرف های خوبی رد و بدل می شوند و گاهاً تصمیمات درخورتوجهی گرفته می شود.حال جای این سوال پیش می آید که این جلسات وکارگروه ها تاچه اندازه خروجی دارند؟ اصلاخروجی دارند؟

به نظرمی رسد هنوز پیام مقام معظم رهبری از سوی مسئولین اجرایی کشور به خوبی درک نشده است که فرموده اند: <<اقتصاد وفرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی>> پس نتیجه می گیریم برای تحقق اقتصاد و فرهنگ باید جهاد گونه واردعمل شویم وحرف وشعار را کنار گذاشته و در عمل نشان دهیم چه کاری انجام داده ایم، نه در جلسات.

بله، این خوب است که امسال جلسات متعددی درزمینه اقتصاد مقاومتی حتی درکوچکترین شهرهای کشورنیزبرگزار شده است. ولی تا به حال برگزار کننده گان جلسات به این فکرکرده اند هدف از این همه هزینه ها و زمانی که برای این جلسات صرف می شود چیست و به دنبال چه هستند؟.یا فقط برای رفع تکلیف به برگزاری جلسات صوری روی آورده اند.

بنظربنده، برگزاری جلسات بدون خروجی مفید، تلف کردن وقت وهزینه می باشد و باید جلسات رابه حداقل کاهش داد و آن هزینه و زمانی را که برای جلسات صرف می شود عملاً در راه خدمت به مردم وتحقق اقتصادمقاومتی هزینه نماییم.

درزمینه اقتصاد مقاومتی باید باتوجه به ظرفیت های هرمنطقه جهادگونه عمل شود و به معنای واقعی کلمه باید مسئولین اجرایی پشت میزنشینی راکنارگذاشته وعملاً وارد صحنه شوند. یقیناً این خواسته شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی وبه ویژه شهدای علم و فناوری کشورمی باشد چراکه آنان جان خودرا درراه حفظ ودفاع ازاین مرزوبوم وبرای اعتلای نام ایران اسلامی فدا کرده اند.

امروز شرایط کشور بی شباهت به دوران دفاع مقدس نیست بنابراین لازم است به صورت جهادی وبا وحدت واردعمل شویم وبه مقابله دشمنان ایران واسلام که فرهنگ واقتصاد کشور را هدف قرارداده اند بپردازیم.

و در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی به جز یکی دو سازمان بقیه دستگاه های اجرایی در عمل کار مفیدی انجام نداده اند که این نیازمند تصمیم گیری های کلان در سطح کشور برای دستگاه های اجرایی می باشد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *