تولیدی 16 اسفند 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اولین بار در کشور ممیزی املاک به وسیله پهپاد نقشه بردار در شهر ورزقان انجام شد

آوای ورزقان:اولین بار در کشور ممیزی املاک به وسیله پهپاد نقشه بردار در شهر ورزقان انجام شد اولین بار در کشور ممیزی املاک به وسیله پهباد نقشه بردار در شهر ورزقان انجام شد

شهردار ورزقان در خصوص ممیزی املاک شهر ورزقان به روش مدرن و به وسیله پهپاد به خبرنگار آوای ورزقان گفت: امروزه با تکیه برفرضیات نمی توان شهرها را اداره کرد. چرا که جهت اتخاذ تصمیمات صحیح وبرنامه ای منسجم برای مدیریت شهری، نیازبه یک سری اطلاعات دقیق، جامع و صحیح احساس می شود.

وی افزود؛ شهرداری ورزقان در راستای انجام وظایف قانونی وفراهم کردن آسایش ورفاه شهروندان وتدوین نقشه جامع وبرنامه ۵ ساله برای شهر ورزقان که چهره آن بعد از زلزله به کلی دگرگون شده است تصمیم گرفته است طرح ممیزی املاک را برای اولین بار در این شهر بعداز گذشت بیست سال اجرا کند.

کامران رحمتی تصریح کرد؛ شهرداری ورزقان برای ممیزی املاک شهر ورزقان قرار دادی با معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال امضاء نموده است تا در مدت ۸ ماه ممیزی املاک شهر ورزقان را انجام دهد.

وی مزایای این روش نسبت به روش های سنتی را زمان کمتر ، هزینه پایین تر و دقت بالا عنوان کرد و اظهار داشت؛ این روش برای اولین بار در کشور در شهر های ورزقان و باسمنج اجرا می شود.

برترین مخترع جهان در سال ۲۰۱۲ حق الزحمه این طرح برای هرواحد ملکی را ۱۸۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: طرح ممیزی املاک شهر ورزقان به وسیله یک گروه ۱۰ نفره که شامل دو نفر دکتری و هشت نفر کارشناس ارشد می باشند انجام می شود.

DSCF3434 DSCF3441

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *