اسلایدر 17 اسفند 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه
کپی شد!
0

زنگ طبیعت در مدارس ورزقان نواخته شد/تصویری

آوای ورزقان:زنگ طبیعت در مدارس ورزقان نواخته شد/تصویری

به گزارش آوای ورزقان، الماس بیگی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان ورزقان در مراسم زنگ طبیعت در مدارس ورزقان که به صورت نمادین در مدرسه مهدیه ورزقان با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.هدف منابع طبیعی را حفاظت از اراضی ملی و جنگلی عنوان کرد و گفت: بدون حمایت ها و کمک های مردم نمی توانیم در کار خود موفق باشیم و نیازمند یاری مردم هستیم.

وی از مساعدت های مسئولین شهرستان به ویژه فرماندار و نماینده شهرستان در امر حمایت و حفاظت از منابع طبیعی تشکر کرد.

فرماندار ورزقان نیز در این مراسم بر اهمیت بالای حفاظت از منابع طبیعی تأکید کرد و گفت: اکنون بیش از گذشته به حفاظت از منابع طبیعی نیازمندیم چراکه: با پیشرفت های جدید در زمینه های مختلف به ویژه صنعت و آلایندگی های بسیاری از این صنایع شاهد از بین رفتن منابع طبیعی هستیم که این امر نیازمند حفاظت و احیای اراضی ملی و جنگلی می باشد.

وی افزود: جنگل های ارسباران که در شمال غرب کشور و استان واقع شده اند به لطف خداوند بخش وسعی از این جنگل ها در شهرستان ورزقان قرار گرفته اند ولی متاسفانه عده ای افراد سود جو برای منافع شخصی خود در ختان جنگلی را قطع می کنند که ضرورت دارد با این افراد مقابله شود.

وفادار افزود: با توجه به خشک سالی های اخیر حفاظت از اراضی ملی و جنگلی بیش از پیش حساس می باشد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از آنجای که بنده معلم هستم حضور در بین شما دانش آموزان برای من سرشار از خاطرات شیرین می باشد.

اللهوردی دهقانی تصریح کرد : این منابع خدا دادی که از گذشته گان به ما رسیده اند باید به اندازه نیاز مصرف شوند و به خوبی حفظ و حراست شده و به آیندگان تحویل داده شوند.

در پایان این مراسم مسئولین به همراه دانش آموزان مدرسه مهدیه ورزقان چند نهال در حیاط مدرسه کاشتند.

DSCF4768 DSCF4769 DSCF4770 DSCF4771 DSCF4772 DSCF4775 DSCF4777 DSCF4779 DSCF4780 DSCF4781 DSCF4784 DSCF4787 DSCF4788 DSCF4790 DSCF4791 DSCF4794 DSCF4795 DSCF4797

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *