بازنشری 18 اسفند 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عباس یزدان پناه هم‌کلاسی مهدی هاشمی بود/هیچ دلیلی برای محکومیت مهدی وجود ندارد/منتظر ابلاغ حکم هستیم

آوای ورزقان:عباس یزدان پناه هم‌کلاسی مهدی هاشمی بود/هیچ دلیلی برای محکومیت مهدی وجود ندارد/منتظر ابلاغ حکم هستیم

به گزارش آوای ورزقان، علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی در گفت‌وگو  دانا در خصوص آخرین وضعیت پرونده مهدی هاشمی در دادگاه عنوان کرد: ما منتظریم حکم به ما ابلاغ شود و هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

وی درباره ارزیابی خود از نتیجه نهایی دادگاه های برگزار شده اظهار داشت: من بارها گفته و اعلام کرده ام که از نظر ما هیچ دلیلی برای محکومیت مهدی هاشمی در پرونده وجود ندارد و حکم برائت باید صادر شود. اما تصمیم گیرنده نهایی قاضی است.

علیزاده مئعی شد: همه اتهامات وارد شده سیاسی بوده و هیچ نکته اقتصادی در پرونده وجود ندارد.

وی درخصوص ارتباط مهدی هاشمی با متهم اصلی پرونده استات اویل گفت: عباس یزدان پناه همکلاس مهدی هاشمی بوده و در مدرسه نیکان با هم درس می خواندند. ارتباط و دوستی مهدی هاشمی و عباس یزدان پناه نیز برای همان دوران است و از آن به بعد هیچ ارتباطی میان این دو نبوده است. این پرونده از سوی تمام نهادها مورد بررسی قرار گرفت و همه به این مسئله اذعان داشتند که هیچ ارتباطی میان مهدی و عباس نبوده است.

وکیل خانواده هاشمی همچنین افزود: آنچه که برای من محرز است این است که هنوز هیچگونه فسادی در خصوص فرزندان آقای هاشمی در هیچ مرجعی ثابت نشده است. هرآنچه که مطرح شده نیز دروغ، شایعه و کذب بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر حکم نهایی دادگاه بر علیه مهدی هاشمی باشد، بازهم این حرف را می زنید، عنوان کرد: قطعا به این حرف اعتقاد دارم چون من پرونده را خوانده ام. بعضی که اظهارنظر می کنند دسترسی به پرونده ندارند و فقط نظر خودشان را مطرح می کنند. اگر هم رای بر علیه مهدی هاشمی صادر شود قطعا اعتراض می کنیم.

علیزاده در خصوص نظر آیت الله هاشمی درباره پرونده مهدی هاشمی عنوان کرد: ایشان به هیچ وجه در این موضوعات دخالت نمی کنند. از ابتدا برخی گمان می کردند که آقای هاشمی دخالت می کنند، اما به هیچ عنوان دخالت ندارند.

وکیل خانواده هاشمی در پایان در پاسخ به این سوال که آیت الله هاشمی حتی به فرزندان خود تذکر هم نمی دهند، مطرح کرد: وقتی مسئله ای نبوده به چه چیز اعتراض کنند؟ مهدی هاشمی نفر ۳۶ کنکور سراسری بوده و مدیر شایسته ای برای کشور بوده است. اما تلاش های فراوانی انجام شد تا این مدیر شایسته از کار کنار گذاشته شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *