استانی 25 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آنچه خوبان همه دارند مدیر باشگاه تراکتورسازی باید به تنهایی داشته باشد

آوای ورزقان:آنچه خوبان همه دارند مدیر باشگاه تراکتورسازی باید به تنهایی داشته باشد

به گزارش آوای ورزقان،کریم پاداش امروز در گفت‌و‌گو با  فارس اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی تبریز نماد ورزش آذربایجان بوده و حساسیت روی این تیم ایجاب می‌کند که مدیر باشگاه جدید تراکتورسازی  کاملا با اوضاع این تیم آشنا بوده و با صداقت و پشتکار پیگیر مسائل این تیم باشد.

وی گفت: با توجه به حمایت سپاه از تیم بهتر است مدیر این باشگاه از مجموعه سپاه بوده و در کنار آن از تفکرات فرهنگی ورزشی و دانش آکادمیک برخوردار بوده و آشنایی لازم به اصول و فنون پیچیده مدیریت ورزشی را داشته باشد.

پاداش تصریح کرد: مدیر باشگاه تراکتورسازی باید به طور حتم از چند شغلی پرهیز کرده و صرفا در این عنوان انجام وظیفه کند، با وجود این وی نباید مدیریت باشگاه را یک شغل محسوب کند و باید با عشق و اخلاص قبول مسئولیت کند.

وی  داشتن اعتماد به نفس، روابط عمومی بالا و صبوری را از دیگر ویژگی‌های مدیر عامل این باشگاه ذکر کرده و اظهار داشت: با توجه به حضور تیم تراکتورسازی در باشگاه‌های آسیا یکی از فاکتورهای خوب مدیریت باشگاه تراکتورسازی تسلط به زبان انگلیسی است.

به گفته پاداش مشاوره از تجارب پیشکسوتان و  دلسوخته‌های ورزش آذربایجان و برقراری ارتباط منطقی با کادر فنی و  ارتباط حسنه با تماشاگران می‌تواند تیم تراکتورسازی را به سوی موفقیت سوق دهد.

مدیر عامل سابق باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: مدیریت باشگاه تراکتورسازی مدیریت یک آموزشگاه یا یک نهاد نیست و پیچیدگی روحی و روانی و اجتماعی خود را دارد و مدیر عامل باید با سعه صدر با قضایا برخورد کند.

وی به لزوم تعامل مدیریت این باشگاه با مسئولین رده بالای استانی و امنیتی و انتظامی و مدیریت اداره کل ورزش استان و هیئت فوتبال و سایر نهادها و ارگان‌های ذیربط  اشاره کرده و خاطرنشان کرد: مدیرعامل یاشگاه تراکتورسازی تبریز باید آنچه خوبان همه دارند را باید به تنهایی داشته باشد.

کریم پاداش در اوایل دهه ۷۰ مدیریت باشگاه تراکتورسازی را برعهده داشته و نقش اصلی در جذب واسیلی گوجا به تیم تراکتورسازی را ایفا کرده بود. وی در حال حاضر رییس هیات بسکتبال استان آذربایجان‌شرقی است.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *