اسلایدر 27 اسفند 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هیچ گونه مشکل مالی در مسیر راه گشایی بزرگراه خواجه -ورزقان وجود ندارد

آوای ورزقان:هيچ گونه مشكل مالي در مسير راه گشايي بزرگراه خواجه -ورزقان وجود ندارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، علی وفادار فرماندار ورزقان در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان در سال ۱۳۹۳، با بیان اینکه پروژه بزرگراه خواجه – ورزقان در سال ۸۵ به تصویب هیات دولت رسید و بارها بدون این که اراده ای برای به سرانجام رسیدن این پروژه باشد کلنگ زنی شد افزود: با آغاز سال ۱۳۹۳ همه مسئولین دست به دست هم داده اند تا اتمام پروژه خواجه – ورزقان که آرزوی دیرینه مردم شهرستان بود محقق شود.

وی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی به ویژه از تلاشها و پیگیری های استاندار آذربایجان شرقی، معاونین وی، مسئولین شرکت ملی مس ایران و مس آذربایجان به جهت حمایت مالی، اداره کل راه و شهرسازی، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به لحاظ حمایت از اجرای این پروژه و در نهایت از همکاری مردم و اهالی روستاهای واقع در مسیر طرح به جهت همکاری بیشتر و از خود گذشتگی، قدردانی نمود.

علی وفادار با اشاره به مشکلات توقف بزرگراه خواجه – ورزقان که یکی از ضروریات و نیاز جدی اهالی شهرستان می باشد اظهار داشت: هیچ گونه مشکل مالی بین اداره کل راه و شهرسازی و معدن مس سونگون ورزقان با صاحبان اراضی واقع در مسیر راه گشایی بزرگراه خواجه -ورزقان وجود ندارد و طبق توافقی و قرار دادی که ما بین طرفین صورت گرفته است در فرجه زمانی کوتاه مدت پرداخت حقوق مردم صورت خواهد گرفت و توقف نمودن آن به ضرر مردم شهرستان می باشد و همه مسوولین باید در امر تسریع در روند اجرایی آن با برداشتن موانع احتمالی تلاش نمایند .

وی گفت: جهت رفع کمبود آب شرب در ۲۹ روستا در در بخش مرکزی و بخش خاروانا ۲۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که برای اجرای این طرح ۱۸ کیلومتر خط انتقال و ۳ حلقه تجهیز چاه انجام خواهد شد.

فرماندار ورزقان در عین حال، توجه به زیر ساخت های آب شرب ۴۵ روستای زلزله زده در این شهرستان ضروری دانست و گفت: برای بازسازی آب شرب این روستاها ۲۵ کیلومتر خط انتقال و ۳۵ کیلومتر بازسازی شبکه و یکصد میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی تصریح کرد: با اجرا و اتمام این طرحها ۸۸ درصد روستاهای شهرستان از آب شرب سالم بهره مند و مشکل کمبود آب در روستاها رفع خواهد شد.

علی وفادار با اشاره به اینکه شهرستان ورزقان دارای مناطق بکر گردشگری می باشد و در ایام نوروز شاهد حضور میهمانان و گردشگران از اقصی نقاط ایران خواهد بود از مسئولین شهرستان به ویژه ادارات خدمات رسان و عضو در ستاد خدمات سفر و نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی خواستار انجام وظیفه به نحو مطلوب و رفتار توام با مهر و محبت با مردم و میهمانان عزیز شد.

 جعفر رشتبر

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *