استانی 06 اردیبهشت 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مهمترین مسئله‌ای که می‌توان از رئیس جمهور مطالبه کرد، تکمیل پروژه‌های آب شرب است/ نباید اجازه دهیم تبریز بزرگتر شود

به گزارش آوای ورزقان به نقل از مهر، اسماعیل جبارزاده عصر شنبه در جلسه مدیریت بحران کم آبی در استان اظهار داشت:  از اداره بهداشت می خواهیم به صورت مستمر کیفیت آب مناطق مختلف استان را کنترل کرده و هر گونه آلودگی آن را رفع کند زیرا برخی از افراد به دلیل منافع شخصی خود ادعای ناسالم بودن آب را می کنند که باید در این زمینه اعلام شود که آب شرب در استان سالم است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان گفت: مهم ترین مساله ای که میتوان از شخص رئیس جمهور مطالبه کرد، پروژه های آب شرب است و به همین دلیل از تمامی ادارات مربوطه می خواهیم نسبت به ارائه طرح ها و پروژه های مرتبط خود آماده باشند.

جبارزاده با بیان اینکه یکی از راهکارهای جلوگیری از مصرف آب جلوگیری از گسترش شهرهای استان و به خصوص تبریز است، گفت: بارها کارشناسان اعلام کرده اند که شهر تبریز ظرفیت بزرگ تر شدن را ندارد و ما نیز نباید اجازه دهیم این شهر بزرگتر از این شود که این امر می تواند در راستای کاهش مصرف آب موثر باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر کنترل مصرف آب در روستاها گفت: متاسفانه در برخی وستاها به دلیل ارزان بودن آب شاهد مصرف بالای آن هستیم که باید در این زمنیه تمهیدات مناسبی اندیشیده شود که در ابتدا از خود مردم می خواهیم نسبت به صرفه جویی در مصرف آب تلاش کنند.

وی ادامه داد: در زمینه آب می توان از مشارکت های خیران نیز بهره مند شد که این امر نیازمند آمادگی پروژه ها است زیرا مردم استان همواره آماده همکاری در تمامی زمینه ها هستند و این وظیفه مسئولان است که نسبت به تهیه پروژه های مناسب همت بگمارند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *