تولیدی 03 خرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

هميشه پشتيبان ولايت فقيه باشيد

به گزارش آوای ورزقان، شهید بزرگوار بهمن سلیم زاده در سوم اسفند ماه سال ۱۳۴۲ در یک خانواده متدین در شهرستان ورزقان دیده به جهان گشود.

دوران کودکی را با تمام ذوق و شوق رفتن به مدرسه سپری نمود و با تمام وجودش به مدرسه راهی گشت. بهمن دوران ابتدایی را در دبستان روزبه ورزقان سپری نمود و با نمرات عالی این دوران را به پایان رسانید و به مدرسه راهنمایی کمال ورزقان برای ادامه تحصیل رفت.

بهمن جوانی غیور و پاک بود و با ما در همه امورات کمک می کرد. او خیلی بشاش و عاشق کشورمان بود . شهید بزرگوار در دوران پیروزی انقلاب نیز سهم خویش را به عنوان یک ایرانی ایفا نموده و در پخش اعلامیه های حضرت امام خمینی (ره) اهتمام می ورزید.

دوران اول دبیرستان را نیز با موفقیت طی کرد اما با توجه به اوضاع حساس جبهه ها ترک تحصیل نموده و به جبهه های حق علیه باطل اعزام گشت.

شهید بزرگوار از تمام جان خود برای دفاع از ایران گذشت و با توجه به اینکه هنوز سن و سال زیادی نداشت اما مثل یک شیر مرد در جبهه ها با بعثیون می جنگیرد.

شهید بزرگوار در تاریخ ۳/۳/۶۱ در کردستان در اثر درگیری با ضد انقلابیون به درجه رفیع شهادت نائل گردید و به خیل یاران امام حسین (ع) پیوست.

در زیر گزیده ای از وصیت نامه شهید بزرگوار بهمن سلیم زاده را می خوانیم:

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاعند ربهم یرزقون

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و سلام بر شهیدان گلگون کفن و سلام بر امت شهید پرور قهرمان ایران …

وصیتنامه ام را شروع می کنم: وصیت من به امت قهرمان ایران بالاخص مردم آذربایجان شرقی در منطقه ورزقان از شما اهالی تقاضا می کنم که همیشه تحت توجهات حضرت مهدی و نائب بر حقش امام خمینی باشید و امام را تنها نگذارید و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید.

وصیت به دوستان و آشنایان:

دوستان مهلت ندهید تا گروهکها توطئه کنند.

وصیت به پدر:

پدر ارجمندم مرا حلال کن و با استقامت و صبر و شکیبائی از انقلاب اسلامی دفاع کن مبادا روحیه خودت را ببازی و گریه کنی چون گریه تو باعث ناراحتی من است پدر دعاگر پاسداران و رزمندگان اسلام باش.

وصیت من به مادرم:

مادر عزیز و مهربان سلام مرا بپذیر و حلالم کن و مبادا گریه کنی مادر افتخار کن که فرزندت در راه خداوند متعال به این مقام بزرگ رسیده است هیچگونه گریه مکن که باعث ناراحتی میشود.

مادر عزیزم برادرانم را طوری تربیت کن که همیشه راه حسین ( ع ) را پیش گیرند.

وصیت به برادرانم:

عزیزانم راه خدا بهترین و سرترین راههاست پوینده این راه باشید …

« روحش شاد و یادش گرامی باد »

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *