استانی 27 خرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برنامه های دکتر جلیلی به ما اعلام نشده بود / ممکن است سفر شخصیت ها برای دیدار خصوصی و فامیلی باشد

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، رحیم شهرتی فر در گفت و گو با آناج در واکنش به درج خبر این پایگاه خبری با عنوان “آیا دولتی ها به وعده خود عمل خواهند کرد؟” اظهار کرد: همه مقامات کشوری برای ما محترم هستند و آقای دکتر جلیلی هم به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، یک شخصیت محترم برای همه ما هستند.

وی ادامه داد: هر مقام کشوری و ملی که بخواهد سفری به استان داشته باشد، باید از طرف دفتر این شخصیت برنامه سفر اعم از زمان ورود و برنامه های سخنرانی به استانداری ارائه شود.

وی افزود: اگر این برنامه ها به استانداری انعکاس شود، مسئولین محلی نیز بر حسب وظیفه به استقبال آن شخصیت رفته و در برنامه ها وی را همراهی خواهند کرد.

فرماندار کلانشهر تبریز در پاسخ به این سوال که زمان و برنامه های  سفر سعید جلیلی توسط رسانه ها از چند روز قبل منتشر شده و مشخص بود نیز بیان کرد: ممکن است شخصیتی سفری خصوصی برای دیدار با فامیل خود انجام دهد یا از طرف گروه و حزبی دعوت شده و خود مایل نباشد از مسئولین دولتی کسی وی را همراهی کند.

وی در ادامه سخنان خود به حضور عارف در شهر تبریز اشاره کرده و اظهار کرد: در زمان سفر این شخصیت به تبریز نیز برنامه های سفر وی از قبل به ما اعلام شده بود و در ابتدا با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرده  و بعد از آن نیز به استانداری آمد و ادامه برنامه های سفر خود را در پیش گرفت.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *