استانی 04 تیر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شیخ و سید فتنه، جزو رفوزه‌های نظام هستند/ دفتر ریاست جمهوری به سخنرانان خطوط قرمز را یادآوری کند/ صحت و کذب بودن اسناد ویکی لیکس هنوز مشخص نیست

به گزارش آوای ورزقان، منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با آناج، با بیان اینکه سخنان غلامحسین کرباسچی در ضیافت افطاری ریاست جمهوری، دور از شأن مجلس بود، اظهار کرد: کرباسچی در آن میهمانی هنجارشکنی کرد و پا فراتر از خطوط قرمز گذاشت، بزرگتر از امثال کرباسچی نیز حق ندارند مسایل فتنه‌گران را مطرح کنند.

وی ادامه داد: شیخ و سید جزو رفوزه‌های نظام هستند و در امتحان انقلاب مردود شدند، بهتر است تعامل بین قوا و در چارچوب قانون و خطوط قرمز باشد، نتیجه تعامل بین احزاب سخنان امثال کرباسچی است.

دفتر ریاست جمهوری به سخنرانان خطوط قرمز را یادآوری کند/نظام جای افراد غیرانقلابی نیست

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی، با اعلام اینکه دفتر ریاست جمهوری باید در برگزاری محافل و انتخاب سخنران دقت بیشتری به خرج دهد، ابراز کرد: فکر نکنم آقای روحانی موافق اظهارات کرباسچی باشد، اما لازم است دفتر ریاست جمهوری به سخنرانان یک چارچوب اساسی نشان دهد.

وی افزود: در طول انقلاب برخی ریزش داشتند و بعضی رویش، خیلی‌ها انقلابی بودند اما انقلابی نماندند، عده‌ای نیز انقلابی متولد شدند، به هرحال نظام جای افراد غیرانقلابی نیست و نباید به آنان مسئولیتی داده شود.

بررسی اسناد ویکی‌لیکس زمان‌بر است/صحت و کذب بودن آنان هنوز مشخص نیست

حقیقت‌پور با اشاره به اسناد منتشر شده از سوی ویکی‌لیکس، گفت: به بنده دیروز ابلاغ شد که این اسناد را بررسی کنم، در این رابطه ۱۵۰۰ سند وجود دارد که به نحوی مرتبط با ایران هستند، ترجمه و انجام تحقیقات لازم امری زمان‌بر است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به هیچ‌وجه نمی‌توان در خصوص صحت و یا کذب بودن اسناد ویکی‌لیکس اظهار نظری کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *