تولیدی 11 مرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

یادنامه‌ی سرباز شهید بهرام رحمانی

آوای ورزقان: یادنامه‌ی سرباز شهيد بهرام رحماني

به گزارش آوای ورزقان، شهید بهرام رحمانی فرزند محمد در سال ۱۳۵۰ در یک خانواده مذهبی و کشاورز خاروانا از توابع شهرستان ورزقان به دنیا آمد، بعد از اتمام کلاس سوم ابتدایی، به علت عدم امکانات آموزشی در روستا از ادامه‌ی تحصیل بازماند و بالاجبار در کنار پدر گرامی‌اش به کشاورزی و دامداری مشغول شد در اوایل فروردین ۱۳۷۰ به خدمت مقدس سربازی اعزام و خدمت خود را در لشکر ۶۴ ارومیه آغاز کرد اکثر خدمت ۱۱ ماهه خود را در منطقه سردشت سپری کرد و بالاخره در تاریخ ۱۸/۱۱/۷۰ به درجه‌ی رفیع شهادت نائل گشت و پیکر مطهرش در زادگاهش به خاک سپرده شد. روحش شاد و متعالی و راه مقدسش پر رهرو باد.

شهید رحمانی از زبان والدین معظم شهید:‌

او بچه‌ی خوب و خوش‌اخلاق بود احترام ما و همه مردم را نگه می‌داشت. هم‌زمان دو برادر در خدمت سربازی بودند. آخرین باری که به مرخصی آمده بود از همه فامیل‌ها خداحافظی کرد گویا به او الهام شده بود که شهید خواهد شد ما هم به شهادت او افتخار می‌کنیم چراکه او درراه دین شهید شده است.

شهید از زبان برادر بزرگوار شهید: من خودم جنازه او را تحویل گرفتم، مردم از اینکه من گریه نمی‌کردم تعجب می‌کردند ولی مسئله شهادت برای من حل‌شده بود و انتظار آن را داشتم.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *