استانی 27 مهر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعلام چندین باره استاندار آذربایجان شرقی برای عاری شدن استان از معتادین متهاجر تا آخر سال ۹۴

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده به عنوان نائب رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در همایش امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: اهداف قیام امام حسین (ع) و یارانش باید ایام محرم و عزاداری های حسینی به وضوح تببین شود و نهضت عاشورایی را باید در قالب و بار علمی، مذهبی و تاریخی بین مردم ترویج دهیم.

وی با تاکید بر اهمیت عمل به امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد: مسوولان اداری نیز ملزم به رعایت امر به معروف و نهی از منکر هستند و البته رعایت به وقت حضور در جلسات نیز یکی از ضروریات است و مسوولان باید به موقع در جلسات حاضر شوند تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی با اشاره به قانون حمایت از آمرین امر به معروف و ناهیان از منکر، موادی از این قانون را قرائت کرد: در ماده اول این قانون معروف و منکر عبارت اند از هر گونه فعل، قول و یا ترک فعل و قولی که به عنوان احکام اولی و یا ثانوی در شرع مقدس و یا قوانین، مورد امر قرار گرفته و یا منع شده باشد. در تبصره این قانون آمده است: در احکام حکومتی، نظر مقام ولی فقیه ملاک عمل خواهد بود و در ماده دو نیز آمده است که امر به معروف و نهی از منکر، دعوت و واداشتن دیگران به معروف و نهی و باز داشتن از منکر است.

چهره شهر از ناهنجاری های اجتماعی پاک می شود

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی یکی از امن ترین استان های کشور است، گفت: تا اخر سال ۹۴، آذربایجان شرقی عاری از هر گونه معتاد متهاجر می شود و با جمع آوری این معتادان، ۶۰ الی ۷۰ درصد سرقت ها که به دست این افراد صورت می گرفت، کاهش یافته و چهره شهر از ناهنجاری های اجتماعی پاک می شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *