سراسری 06 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

احمدی نژاد: توطئه شدت یابد، می‌آیم/سایت احمدی نژاد: تکذیب می‌کنیم

آوای ورزقان:احمدی نژاد: توطئه شدت يابد، مي‌آيم/سایت احمدی نژاد: تکذیب می‌کنیم

به گزارش آوای ورزقان به نقل از باشگاه خبرنگاران،از دیروز برخی سایت‌ها خبری با عنوان دیدار احمدی نژاد با برخی اعضای جبهه پایداری منتشر کردند که بازخورد زیادی در فضای سیاسی کشور داشت تا آنجا که یکی از روزنامه های منتسب به جریان اصلاح طلب امروز آن را به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرد.

اما عصر امروز سایت مهر مردم که این روزها سایت رسمی برای انتشار اخبار رییس دولت نهم و دهم است به غیر از تکذیب خبر این روزنامه اصلاح طلب دیدار احمدی نژاد با برخی اعضای جبهه پایداری را هم تکذیب کرده است و نوشته: اخبار مربوط به احمدی نژاد ، به جز پایگاه اطلاع رسانی مهر مردم فاقد هرگونه نشریه مکتوب یا مجازی رسمی یا غیررسمی می باشد.

روز گذشته برخی سایت های خبری به نقل از احمدی نژاد گفته بودند: بنده (احمدی نژاد) دیگر برای فعالیت سیاسی انگیزه شخصی ندارم چون اولا تمام مراتب قدرت را در این کشور تجربه کرده‌ام و ثانیا ترجیح می‌دهم به فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی مشغول باشم اما اگر ابعاد این توطئه‌یی که علیه رهبری در جریان است شدت پیدا کند بر پایه شناختی که از بنده دارید عافیت طلبی نمی‌کنم و با تمام ظرفیت‌های فردی و اجتماعی خود به صحنه می‌آیم.

اما بازتاب انتشار خبر دیدار روز گذشته احمدی نژاد به اینجا ختم نشد و یکی از روزنامه های اصلاح طلب این دیدار را به تیتر یک خود آورد.

احمدی نژاد در بخش دیگری از حرف های خود گفته بود: کاش در بادرود روز ۲۸ صفر بودید و شعارهای مردم را می‌شنیدید با تمام این الطاف مردمی بنده هیچ برنامه‌یی برای انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری ندارم مگر آنکه همان‌طور که گفتم ریسک شرایط بسیار بالا باشد.» همین جاست که حرف از «اسفندیار رحیم مشایی» به میان می‌آید. مردی که شده بود نقطه اصلی اختلاف نظر میان دولت سابق و اصولگرایان و هنوز هم کابوس شب‌های اصولگرایان است.

از او در مورد جمله معروفش در مورد اسفندیار مشایی می‌پرسند و او می‌گوید که «اولا از شما توقع دارم که از مسائل فرعی عبور کنید ثانیا امروز همه می‌دانند که آقای مهندس خودشان کناره‌گیری کرده اند»

او اما برای نخستین بار در طول یک سال و نیم اخیر از علت حمایتش از اسفندیار رحیم مشایی در انتخابات ریاست‌جمهوری صحبت می‌کند و می‌گوید که «در انتخابات ۹۲ چون حضور آقای هاشمی قطعی شد و ما رای‌آورتر از مهندس مشایی برای رقابت با ایشان نداشتیم بنده با گفتن این جمله از خودم هزینه کردم تا بتوانیم انقلاب را از خطر ارتجاع دور کنیم بنابراین آن جمله مربوط به یک عرصه انتخاباتی که به عرصه دفاع از انقلاب تبدیل شد، بود و امروز مطلقا موضوعیتی ندارد و تکرار آن، موجب تفرق میان نیروهای انقلاب می‌شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *