استانی 18 بهمن 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

راه اندازی اتوماسیون اداری در شورا/ به جای بنر کردن فرمایشات رهبری به آنها عمل کنید/ پیشنهاد عضو شورا برای واگذاری شهرداری به بخش خصوصی

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، شهرام دبیری در صحن علنی شورا با انتقاد از بروکراسی حاکم بر فضای شهرداری و تبعات منفی آن، اظهار داشت: در شورای شهر تبریز سیستم اتوماسیون ادارای راه اندازی خواهد شد و از ماه آینده مکاتبه از این طریق به وقوع خواهد پیوست.

وی ادامه داد: در نامه نگاری کتبی بعضا اعضاء شورا از عدم جواب دهی نامه ها توسط مسئولین سخن می گفتند که با راه اندازی سیستم جدید این مشکلات حل خواهد شد.

در ادامه اسماعیل چمنی به ارائه گزارشی از روند سرمایه گذاری در تبریز پرداخت و موانع توسعه شهر را برشمرد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری با بیان اینکه بهتر است به جای بنر کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب کمی هم به آنها عمل کنیم، ابراز کرد: در جهت حمایت از سرمایه گذاری لازم است شهرداری به بخش خصوصی واگذار شود اینگونه می توان شهر را ۲ هزار نفر اداره کرد نه ۱۵ هزار نفر!

وی افزود: در سال ۷۸ رتبه جذب سرمایه گذاری ۱۳۳ بود که هم اکنون در منطقه به رتبه ۷۷ رسیدیم و از کشورهایی مثل ارمنستان و آذربایجان و فلسطین عقب ماندیم.

این عضو شورا با اعلام اینکه بدون ریسک امکان پیشرفت وجود ندارد، خاطرنشان کرد: زمانی کشورها با یکدیگر رقابت می کردند اما اکنون شهرها برای قرار گرفتن در مدار توسعه و افزایش رشد اقتصادی از یکدیگر سبقت می گیرند.

وی در ادامه اظهارات خود با به نمایش گذاشتن تصاویری از پروژه های سرمایه گذاری سایر شهرها خطاب به نجفی گفت: آقای شهردار این ها پروژه های شهری هستند!

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *