اسلایدر 11 اسفند 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

انتظارات مردم ورزقان از منتخب خود در مجلس دهم چیست؟

آوای ورزقان: انتظارات مردم ورزقان از منتخب خود در مجلس دهم چیست؟

گروه سیاسی پایگاه خبری آوای ورزقان، نیمه دوم سال ۹۴ با تب و تاب شدید انتخابات در شهرستان ورزقان سپری و سرانجام بعد از برگزاری انتخابات پر شور و حماسی در هفتم اسفند، منتخب مردم برای بهارستان مشخص و به رقابت‌های انتخاباتی در این شهرستان ورزقان خاتمه داد. گرچه هنوز حرف و حدیث‌های انتخاباتی در برخی محافل به گوش می‌رسد، حتی برخی از هم اینک به فکر انتخابات ۴ سال آینده هستند.

اما باید با همه این اوصاف منتظر ماند و دید آیا انتخابات در شهرستان ورزقان همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند به مانند نفس و انرژی تازه‌ای برای شهرستان خواهد بود یا نه؟

مردم ولایتمدار شهرستان ورزقان با هر انتخاب و گرایش سیاسی‌ که داشتند به مانند مردم سایر نقاط ایران اسلامی احساس تکلیف کرده و با حضور در پای صندوق‌های رأی به کاندیدای مورد نظر خود رأی دادند و اکنون بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات انتظاراتی را از نماینده منتخب خود، نماینده‌ ای که نماینده همه مردم شهرستان است دارند و شاید بتوان این انتظارات را اینگونه بیان کرد:

۱- با نصب العین قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب وظیفه قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین در سراسر کشور را انجام داده و موجب سرافرازی مردم حوزه انتخابیه خود گردد.

۲- نسبت به قانون اساسی، آرمان‌های امام راحل و آرمان‌های شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و علمی و شهدای مدافع حرم وفادار بوده و احساس مسئولیت نماید.

۳- حفظ منافع مردم و نظام را بر منافع حزبی و سیاسی خود مقدم داند و در راستای حفظ عزت، اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی با محوریت رهنمود‌های مقام معظم رهبری گام بردارد.

۴- نسبت به وظایف خود آگاهی کامل داشته باشد و خارج از حوزه اختیارات خود عمل نکرده و نماینده همه مردم باشد نه گروهی خاص و طرفداران خود.

۵- با اشرافیت کامل نسبت به اوضاع سیاسی منطقه موجب ایجاد وحدت بیش از پیش در شهرستان گردد.

۶- با توجه به توانمندی شهرستان در زمینه‌های مختلفی چون: معادن، گردشگری، نیروی انسانی کارآمد و کشاورزی گام‌های اساسی برای رشد موارد ذکر شده در حد بسیار مطلوب بردارد.

۷- با پیگیری‌های مستمر احداث بزرگراه خواجه – ورزقان را سرعت بخشد و پیگیر احداث بزرگراه تبریز – اسپران – سه راهی آقابابا – خاروانا – نوردوز باشد.

۸- در آخر با تلاش برای تحقق مهمترین خواسته مردم منطقه ورزقان و خاروانا موجبات اشتغال پایدار برای مردم شهرستان به ویژه جوانان  منطقه را فراهم نماید؛ چرا که با رفع این مشکل به خصوص در شهرستان بسیاری از مشکلات موجود شهرستان ورزقان مرتفع خواهند شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *