تولیدی 10 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بیانیه فرمانداری ورزقان به مناسبت روز قدس و دعوت عمومی برای شرکت در راهپیمایی

آوای ورزقان: بیانیه فرمانداری ورزقان به مناسبت روز قدس و دعوت عمومی برای شرکت در راهپیمایی

به گزارش آوای ورزقان، صابر تقویمی سرپرست فرمانداری شهرستان با صدور بیانیه ای از مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان ورزقان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. متن بیانیه به این بشرح است:

 

بسم الله ارحمن الرحیم
روزجهانی قدس، ابتکارمعمارکبیرانقلاب اسلامی(ره) وعرصه‌ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی درحمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است. روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روزپشتیبانی از مردم ستم دیده و مظلومی است که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلیدصهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده‌اند. حضورگسترده مسلمانان جهان در روز قدس و اعتراض گسترده به رژیم ستمکار و اشغالگر اسراییل، عاملی در ایجاد وحدت هرچه بیشتر مسلمانان و تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل خواهد بود. رژیم غاصب صهیونیستی، بنیان سست خود را با کشتار زنان وکودکان بی دفاع فلسطینی، سست تر و در این میان، مدعیان پوشالی حقوق بشر با سکوت خود کارنامه ننگین خود را در نزد افکارعمومی جهان سیاهتر از گذشته کرده و نشان داده اند که حقوق بشر ابزاری است برای مقابله با ملت‌های آزادی خواه دنیا و نه برای دفاع از ملت های مظلوم جهان.
ملت همیشه در صحنه  شهرستان ورزقان همواره با لبیک گویی به معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در روز جهانی قدس که یادگار آن امام بزرگوار است به مقابله با رژیم اشغالگر قدس بر می‌خیزند وبه کشورهای حامی رژیم غاصب تا دندان مسلح ثابت خواهند کرد که فلسطین همچنان مساله اصلی جهان اسلام است.
اینجانب، از عموم مردم متدین، روزه دار و همیشه در صحنه  شهرستان ورزقان، بسیجیان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، روحانیون، همکاران، کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی، ورزشکاران، هنرمندان، اصناف، بازاریان، اساتید و دانشجویان دعوت می کنم تا با حضور پرشور و حماسی خود در  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (۱۱  تیرماه مصادف با ۲۵ رمضان المبارک) در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند.
صابر تقویمی – سرپرست فرمانداری شهرستان ورزقان

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *