اسلایدر 24 مرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شرکت ملی مس در جهت عکس تحقق اقتصاد مقاومتی گام بر می‌دارد

آوای ورزقان: شرکت ملی مس در جهت عکس تحقق اقتصاد مقاومتی گام بر می‌دارد

به گزارش آوای ورزقان، حسن یحیوی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان که برای نخستین بار ریاست این شورا را عهده دار بود با تاکید بر هماهنگی و تعامل در پیشبرد اهداف دولت و نظام، اظهار داشت: از آنجایی که اختلاف و درگیری بین مسئولین همواره مانع از پیشرفت و توسعه یک شهرستان می‌شود بر ماست که از هرگونه اختلاف و غرض ورزی دوری کنیم.

وی افزود: خدمت رسانی به مردم و رفع موانع و معضلات اجتماعی شهرستان وظیفه مسئولین و کارکنان ادارات است.

فرماندار شهرستان ورزقان تصریح کرد: با توجه به اینکه ورزقان با آب و هوای خاص خود یکی شهرستان‌های گردشگر پذیر آذربایجان شرقی است تعطیلی جایگاه‌های سوخت این شهرستان در ساعات آخر شببه هیچ وجه قابل قبول نیست چراکه موجب نارضایتی مسافرین می‌شود.

وی رفع مشکل جایگاه‌های سوخت و ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مراجعین را در شهرستان ورزقان از شرکت فراورده‌های نفتی استان خواستار شد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی با تشکر از شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت مساعدت برای حضور تیم چشم پزشکی در شهرستان و ویزیت رایگان بیماران چشمی، از مهیا نبودن برخی امکانات برای مراجعین به چشم پزشک در روز ویزیت انتقاد کرد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان ورزقان فقط در حد و اندازه‌های اورژانس به مراجعین ارائه خدمات می‌نماید خواستار تعیین تکلیف وضعیت نابسمان بیمارستان علامه جعفری ورزقان شد.

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از تعطیلی طرح‌های توسعه معدن مس سونگون ورزقان در سه سال گذشته، خاطر نشان کرد: مدیرعامل شرکت ملی مس ایران با اتخاذ سیاست‌های نامناسب طرح‌های توسعه و معدن مس سونگون ورزقان را برای همیشه متوقف کرده است.

وی گفت: با تعطیلی فازهای سه و چهار تولید کنسانتره مس و اکتشافات معدن مس سونگون شرکت ملی مس گام‌های در جهت عکس فرمایش رهبر معظم انقلاب یعنی جلوگیری از خام فروشی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان ورزقان برداشته‌ است.

رضا علیزاده از تسویه بدهی‌های شرکت مس به پیمانکاران بزرگراه خواجه – ورزقان خبر داد و افزود: با تدابیر اتخاذ شده و تسویه ماهانه کارکرد پیمانکاران پروژه بزرگراه تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال انتظار می‌رود این پروژه تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *