اسلایدر 12 بهمن 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مسئولان باید ارتباط مستمری با مردم داشته باشند/

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان در گفت گو با http://اوای ورزقان اظهار داشت : شب بیکران ستم را بزرگ مردی ورق زد و مارا به استقلال و آزادی در فجر انقلاب دعوت کرد ،بهمن پیروز آمد تا دیگر بار حماسه سترگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به ما یاد آوری کند .

حجت الاسلام پیغمبری با تبریک ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی خدمت مقام معظم رهبری و ملت شریف، خانواده معظم شهدا و سلحشوران عرصه جهاد گفت: . امسال دهه فجر مصادف با ایام فاطمیه و سوگواری شهادت بانوی دو عالم صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) است که باید در این ایام نسبت به شناخت سیره معصومین (ع) خصوصا این شهیده راه ولایت اهتمام ویژه ای صورت بگیرد چرا که موضوع فاطمیه به عنوان یکی از مهم ترین سند حقانیت شیعه مطرح است که اولین شعار در آن دفاع از ولایت و ‌حریم ولایت می باشد .

وی گفت:دهه فجر ، ایامی ماندگار در تاریخ ملت بزرگ ما است .انقلابی که رسا ترین فریاد  یعنی امام خمینی (ره) آن را رهبری نمودند .

وی در ادامه افزود:امام راحل در معرفی انقلاب اسلامی و بیان رمز پیروزی فرمودند این ایام ، قیام حق بر باطل بود ، قیام معبودیت بر طاغوت بود . قیام انسانیت بر توحش بود .
پیغمبری در ادامه به مهم ترین عامل پیروزی مردم اشاره کرد و گفت:، قیام مردم برای خدا بود که این از نظر غربی ها واژه ای غریب تلقی می شود .انقلاب ایران اسلامی انقلابی است بر گرفته از بینش توحیدی عاشورای حسینی لذا دهه فجر فرصتی برای بازنگری در ارزش ها و آرمان ها تلقی میشود. با نگاه به اوضاع ممالک و دولت های آزادی خواه، امروزه شاهد آنیم که در دل میلیون ها انسان نا امید و سرخورده ،بارقه امید آفریده و به نجاتشان در پناه اسلام امیدوارند .

ایشان افزود:در این زمانه که در مقطع خاصی از تحولات جهان و حساس قرار گرفته ایم  عقل، درایت و مسولیت ایجاب میکند نسبت به واقعیت ها ، ریشه ها و اثرات انقلاب در ابعاد فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی و امثالهم ،شناخت و برنامه ریزی صحیحی را انجام دهیم . با توجه به حرکت و مسیر مقدس و الهی انقلاب، برای جلوگیری از به انحراف کشیدن مسیر و اهداف انقلاب اسلامی که همواره خواسته بیگانگان و دشمنان قسم خورده بوده و هست باید هوشیار بود چرا که نهضتی  که ایمان و عقیده در آن بیشترین اهمیت را دارد تهاجم فرهنگی برنده ترین سلاح در قطع ریشه هایش می باشد و می بینیم که با کوچک ترین بهانه سعی در ایجاد ضعف در نظام و بی اعتمادی بین مردم و مسئولین را در سر می پرورانند که بحمدالله هیچگاه در این نیات شوم موفق نخواهند بود.

وی در آخر به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز همچون معمار کبیر انقلاب، در مناسبت ها و موقعیت های مختلف نسبت به حیله ها و شیطنت های خبیثانه بیگانگان داخلی و خارجی گوشزد و رهنمود های لازم را ایراد فرموده اند که جادارد مسئولین به طور صحیح رصد بصیرت گونه ای نسبت به توطئه های مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی اتخاذ نمایند و ارتباط مستمری با مردم داشته باشند تا شناختی بهتر نسبت به مشکلات داشته و در رفع آنها اقدامات به موقعی انجام دهند.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *