استانی 30 بهمن 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گذری به عملکرد مسئولان در بخش گردشگری

به گزارش آوای ورزقان شهرستان ورزقان و بخش خاروانا در بی توجهی مسئولین محترم  بعضا ادعا می کنند شهرستان ورزقان و خاروانا از جاذبه های گردشگری متنوعی برخوردار است و باید به قطب گردشگری تبدیل شود.

صد البته که چنین هست شهرستان ورزقان پتانسیل خاصی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری دارد که باعث پیشرفت وتوسعه شهرستان می شود به طوری که هم در شهرستان  و هم در روستاهای تابعه باعث اشتغال و پایداری اقتصاد می شود و از نظر اجتماعی ، فرهنگی و … تغییراتی را در منطقه بوجود می آورد.

متاسفانه با وجود این همه ظرفیت تاکنون هیچ گونه از توانمندی های این منطقه زیبا و بکر برای جذب گردشگران مورد استفاده قرار نگرفته است و هیچ یک از مکان های تاریخی ،تفریحی و… به صورت جامع شناسانده نشده است که مقصر اصلی در این مورد مسئولین محترم هستند.

اما با همت مسئولین محترم شاید چنین رویایی محقق شود که منطقه ورزقان و خاروانا به قطب گردشگری تبدیل شود اما تلاش مضاعفی می‌طلبد چونکه با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمی شود و باید تلاش کرد و از این نعمت های خدادادی بهترین استفاده را برد.

به عنوان مثال شهر ورزقان چندین سال هست که از نبود سرویس بهداشتی عمومی ، نبود تاکسی داخل شهری و… رنج می برد اما تا بحال هیچ اقدامی صورت نگرفته  با این حال نباید ادعا کرد که می خواهیم ورزقان و خاروانا را به قطب گردشگری تبدیل کنیم.

با شعار های تو خالی چیزی عاید منطقه و مردم منطقه نخواهد شد و باید عمل نمود  باید اول به زیر ساختهای گردشگری توجه شود از راه های ارتباطی گرفته تا مکان های رفاهی، رواج فرهنگ جذب گردشگر و…

به امید روزی که مسئولین محترم در این زمینه اقداماتی را مبذول فرمایند تا اینکه شاهد منطقه ای آباد و زیباتر باشیم

 

کامرانی از روستای گال

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *